Nekad fillefotboll | Medlem ansökning [LN_Kela]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fille..

Icke Medlem
Meddelanden
147
Reaction score
9
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198063089489/

Vad är ditt namn i verkligheten? Filip Liuba

Vad är ditt discord namn? Fille #1111

Vad är ditt födelsedatum? 18 November 2000

Berätta om din karaktär. Beskriv din karaktär Min karaktär heter Malik Rascal och är 21 år. Han växte upp i syrien i staden aleppo. Där var det mycket tufft och mycket kriminallitet. Det fick Malik att börja tänka på att bli kriminell men de sket sig men efter hans mamma dog började det kriminella. Han uppväxt var riktigt jobbig eftersom han hade 2 föräldrar som bråkade väldigt mycket. Till sist så tog mamman självmord och då började pappan med droger. Då fick Malik bli adopterad av ett svensk familj som var riktigt snälla. Malik var inte så trygg i den familjen och dem hade inte så mycket pengar. Tidigt då började Malik med kriminallitet och råna folk och sno grejer från affärer sen nu när han är 21 år har han gjort 1 bankrån. Och han har blivit tagen och sitter inne. Men Malik kommer ut snart från fängelset och ska komma ut och göra revenge typ han ska fortsätta me de han gör och fortsätta ha riktigt kul med vänner och Malik kommer komma ut och vara dubbelt så kriminell än vad han har varit innan. När Malik inte är i de kriminella så älskar han att spela dator och kollar videor/ serier om de kriminella. Malik blev också väldigt mobbad i skolan när han var i 10 års åldern eftersom han var inte normal fär att han hade annan hy. Till och med lärarna sa de ibland de fick Malik att sluta med skolan.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker jag ska bli medlem på unive eftersom jag spelat på servern i ca 3 månader nu och har under denna tiden fått lära mig mycket om rp. Jag har läst reglerna och har full koll på vad som gäller och inte på er server. Jag är en seriös spelare som kommer bidra med bra och seriösa scenarion, jag kommer inte lalla och jag ska försöka skapa en så trygg och realistisk miljö för alla som möjligt.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det som får mig intresserad av unive är dess goda rykte bland resten av de svenska rp-servrarna. De seriösa medlemmarna och det engagerade staff-teamet som gör sitt bästa för att tillfredställa oss alla.

Hur hittade du Unive? Genom några kompisar.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål på servern är att ha det kul samt spela med en hög rp nivå. Jag vill bli kriminell och göra riktigt bra scenarion med vänner som t.ex. bankrån eller personrån och utigå från sunt förnuft. Jag vill kunna bidra med utförliga och underhållande scenarion, jag kommer vara väldigt strikt inom reglerna då jag har noll tolerans mot lallare och såklart reporta de oseriösa spelarna.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt främsta mål här på unive är att bli servervakt för att kunna hålla mer ordning och reda i staden. När jag är mer erfaren ska jag försöka bli support och förhoppningsvis ge resten av medlemmarna det stöd de behöver.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, jag spelar bara på unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka