Nekad fillefotboll | Medlem ansökning [Hampox]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fille..

Icke Medlem
Meddelanden
147
Reaction score
9
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198063089489/

Vad är ditt namn i verkligheten? Filip Liuba

Vad är ditt discord namn? fille#1111

Vad är ditt födelsedatum? 6 Juli 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ahmed och är 21 år. Han växte upp i syrien i staden aleppo. Där var det mycket tufft och mycket kriminallitet. Det fick Ahmed att börja tänka på att bli kriminell men de sket sig men efter hans mamma dog började det kriminella. Han uppväxt var riktigt jobbig eftersom han hade 2 föräldrar som bråkade väldigt mycket. Till sist så tog mamman självmord och då började pappan med droger. Då fick Ahmed bli adopterad av ett svensk familj som var riktigt snälla. Ahmed var inte så trygg i den familjen och dem hade inte så mycket pengar. Tidigt då började Ahmed med kriminallitet och råna folk och sno grejer från affärer sen nu när han är 21 år har han gjort 1 bankrån. Och han har blivit tagen och sitter inne. Men Ahmed kommer ut snart från fängelset och ska komma ut och göra revenge typ han ska fortsätta me de han gör och fortsätta ha riktigt kul med vänner och Ahmed kommer komma ut och vara dubbelt så kriminell än vad han har varit innan. När Ahmed inte är i de kriminella så älskar han att spela dator och kollar videor/ serier om de kriminella. Ahmed blev också väldigt mobbad i skolan när han var i 10 års åldern eftersom han var inte normal fär att han hade annan hy. Till och med lärarna sa de ibland de fick Ahmed att sluta med skolan.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag kommer bidra med riktigt hög rp nivå och har spelat på unive nu i cirka 4 månader nu och tycker den e riktigt rolig att spela på. Jag är väldigt strikt inom regler och kan allt. allt jag säger är att jag har extrem hög rp nivå eftersom jag har spelat på unive länge nu och kommer bidra med den också.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Eftersom det är en server med hög rp nivå och många spelare som spelar verkar vara ett väldigt bra support team och ser fram emot och kunna spela som en medlem i unive om ja bli accepterad

Hur hittade du Unive? Jag sökte upp swe och så kom unive upp som första började spela lite och tyckte den va rkt bra och rolig.

Vad har du för mål med ditt rollspel? har inte direkt ngra mål inom rpn är intresserad i att bli kriminell och hitta nya vänner och bidra med hög rp nivå och bara chilla med kompisar och ha kul o göra bra scenarion och utförliga.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? jag vill bli support och vara med i staff teamet och kunna hjälpa till så de blir bättre rp nivå och få bort alla lallare sen har ja direkt inte några speciella mål ic

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej bara unive hade inte kunnat spela på någon annan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka