Accepterad fillefotboll | Ban överklagan [Ben 10]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fille..

Icke Medlem
Meddelanden
147
Reaction score
9
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198063089489/

Ditt Hex-ID: 11000010620f751

Vad är din discord tagg? Fille#1371

Vem var det som bannade dig? ~Redz

Hur lång tid var din ban? 15 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? VDM, oseriös RP

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror staffsen valde att banna mig pågrund av min vårdlöshet och felaktiga RP.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Exakt innan jag blev bannad hade jag planerat en träff med min vän, Filus, som är servervakt på Unive. När vi träffades hoppade han in i min bil och vi bestämde oss för att köra till Brittas. När vi skulle lämna Piren och svänga ut därifrån sladdade min bil okontrollerat och jag skrapade i en stor, svart truck. Jag körde därifrån men vände endast några minuter senare för jag hörde de kalla på mig. Jag vände, körde tillbaka och slog i bilen igen, den här gången betydligt kraftigare. Detta beor på att att min bil hade buggat sig och när jag gasade gick den ovanligt långsamt sen från ingenstans skit snabbt. Det var ett stort, stort misstag som förstås bryter mot många av serverns regler, men samtidigt, hade jag bara velat trolla och inte brytt mig om servern hade jag inte erbjudit mig att laga din bil efter att ha orsakat skadegörelsen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. I ett scenario som detta är det svårt att säga om jag gjorde fel eller inte. Det var ju mitt fel att jag krockade in i bilen från första början, men samtidigt krockade jag pågrund av en bugg som jag inte riktigt kan göra någonting åt. Bilen jag körde in i var väldigt hög och min lilla bil slant precis under den. Det syntes alltså inte på den att den hade varit med om en olycka men jag förstod att den som ägde fordonet skulle tycka det var drygt oavsett. Så jag reste mig upp och erbjöd mig att laga hans bil på gratis för att gottgöra mitt misstag.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Tidigare har jag blivit bannad för suntförnuft och detta har jag tagit lärdom av genom att läsa igenom grundreglerna och se till att följa dem till punkt och pricka.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? I och med att olyckan uppstod pågrund av en bugg hade jag inte kunnat göra så mycket annorlunda mer än att ha stannat vid bilen från första början och erbjudit en lagning direkt. På så vis hade jag kunnat förebyggt olyckshändelsen men den var ju helt oförutsägbar.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att vara nog med buggarna i spelet och visa tålamod istället för att gasa på utan någon vidare anledning.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka