Accepterad fillefotboll | Ban överklagan [Anders]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fille..

Icke Medlem
Meddelanden
147
Reaction score
9
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198063089489/

Ditt Hex-ID: 11000010620f751

Vad är din discord tagg? felipe el grandioso #1371

Vem var det som bannade dig? ~^4Anders

Hur lång tid var din ban? Fem dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Suntförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För brytning mot communityregler. Jag misstänker att det kan beror på olaglig körning eller mord av misstag.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag är ny i er stad och har inte riktigt full koll ännu på vad som gäller. Det kan mycket väl ha hänt att jag körde för fort när jag skulle köra om någon eller att jag glömt stanna på det röda ljuset. Igår råkade jag av misstag köra på en moped vid korsningen vid torget. Detta beror på att han kom i minst 180km/h och jag hann därför inte reagera. Om läget är så och om det är anledningen bakom min avstänging ber jag så hemskt mycket om ursäkt. Jag är nu upplyst om vad jag måste göra och vilka regler jag ska följa för att förbli en medlem i univesamhället.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Eftersom bansorsaken är "suntförnuft" vet jag inte om det var mitt fel eller om bannen var felaktig. Jag misstänker dock att det var jag som bröt mot reglerna omedvetet och därmed straffades genast.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har aldrig blivit bannad tidigare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat vara nogrannare och snackat mer med mina kompisar om vilka regler som gäller i staden. Nu vet jag dock vad som är tillåtet och icke tillåtet.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja. Jag har lärt mig att man inte får köra fortare än 80km/h i staden, att man ska hålla sig till vägen och att visa respekt samt trevlighet gentemot de andra spelarna.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka