Accepterad fillefotboll | Ban överklagan (acho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fille..

Icke Medlem
Meddelanden
147
Reaction score
9
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198063089489/

Ditt Hex-ID: 11000010620f751

Vad är din discord tagg? felipe el grandioso #1371

Vem var det som bannade dig? ~Lunify

Hur lång tid var din ban? Fem dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet inte varför staffsen valde att banna mig eftersom jag vad jag vet aldrig utförde någon form av powergaming, utan det enda jag gjorde var att vistas på vallmo.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Precis innan jag blev bannad så var jag på vallmo och snackade med en kille om min nyinköpta bil, teslan.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det var en felaktig ban eftersom jag alltid varit noga med att respektera powergamingsreglerna. När jag krockat har jag stannat upp och spelat skadad, frågat den andra spelaren hur han mått eller använt mig av kommandet "/me blöder" för att skapa en så realistisk spelstund som möjligt för min omgivning.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Tidigare har jag blivit bannad för suntförnuft och detta har jag tagit lärdom av genom att läsa igenom grundreglerna och se till att följa dem till punkt och pricka.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Efersom jag anser att bannen var felaktig hade jag inte kunnat göra något annorlunda. Om det dock är så att jag utan mitt medvetande faktiskt brytit mot powergamingsregeln hade jag väl kunnat förebygga detta genom att spela mer realistiskt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att vara extra noga med att inte powergamea eftersom det bara förstör för alla andra i staden.

Har du läst våra regler? Ja

Läs gärna våra regler en extra gång innan du spelar.

mvh Acho

Du får inte köra bil upp på ett berg "suntförnuft". Sedan får du INTE vara på drogställen om du inte har whitelist.

mvh Acho

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka