Nekad fillefilur | Medlem ansökning - [BING]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

fillefilur

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199159522354/edit/info

Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Vad är ditt discord namn? smack_potatis#6929

Vad är ditt födelsedatum? 7 April 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Leif Öhman han är född 2001-01-14 och Leif är född i åland när Leif var 7 så gick han i skolan han hade inga vänner han vart mobbad varje dag och slagen så varje dag Leif kom hem så var han ledsen hans Mamma och pappa undra varför han var ledsen han berätta för hans mamma och pappa dom gick på möten i skolan men efter de vart Leif fortfarande mobbad så han ville flytta till Sverige efter ett långt tag flytta Leif och han mamma och pappa till Sverige då var Leif börja röka och göra dåliga saker sen när Leif var 16 så börja han sälja droger och röka droger. sen när Leif vart 20 år så gick han med i sitt första kriminella gäng dom tillverka droger kidnappa och råna butiker.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har hög RP nivå och jag har även varit fristaden. Jag har ungefär 1000 timmar på fivem därav 700 av dem är unive. Mina misstag har jag lärt mig av och tycker själv att jag har bra RP nivå. Jag är ingen som bara vill vinna scenarion, scenarion ska vara roliga. Man ska inte powergaming bara för o vinna scenariot.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer spela med en Hög och en utvecklad socail RP som gör det roligt för båda parterna då RP är för kul it för att man ska vinna alla scenarion och att man alltdit ska spela med socail RP för att RPA är för attt alla ska ha kul Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? RPA enligt mig är att man ska ha kul mans ska it spela för att vinna man ska spela med en sån hög och utvecklad RP nivå att det blir roliigt för båda perterna och visst det är kul att vina med det roligaste är att det blir roligt för båda parterna ett bra scenarion kan också innebära att motstånaren vinner så man ska spela för att ha roligt från båda parterna. Hur hittade du Unive? mina kompisar

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte ska bryta mot regler bara för att försöka att vinna scenariot, man ska göra scenarion för att det är roligt och inte bara för att vinna.

Hur hittade du Unive? jag hörde att unive var en bra rp server och jag såg den på twitch

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka