Accepterad Filleeeeeeeeeeeeeeeeee | Whitelist ansökning

• Trådskapare Trådskapare Deleted member 3822
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

D

Deleted member 3822

Gäst
Användarnamn: Filleeeeeeeeeeeeeeeeee

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/tradeoffer/new/?partner=1053816550&token=07IGomXh

Vad är ditt namn i verkligheten? filip ryden

Vad är ditt discord namn? Turbo gassen#9330

Vad är ditt födelsedatum? 15 Mars 2006

Berätta om din karaktär. min karaktär heter filip ryden och är 30 år men när filip var född då var han född med ett problem i hjärnan då han inte kunde röra sig eller prata och då lämnade filips föreldrar honom kvar på BB men en dag så kom olle han pappa fram till 2008 men filip och olle levde lyckliga i flera år men en dag år 2000 så mådde olle inte bra så han åkte in till sjukhuset och några dagar senare så fick han veta att han hade cancer och då blev filip deprimerad men olle kämpade i 8 år men det sista olle sa till filip va att ¨ge aldrig upp min son¨ och det var det sista filip hörde av sin pappa. men en dag så flyttade filip från Norge till Sverige för att börja livet på nytt.

Varför ska just du bli whitelistad? för att jag vet hur man rpar samt har jag varit det förut. och för att jag vill kunna jobba på bättre rp jobb t.ex mekonom eller vinor eller något gäng. och så spelar jag in varje sekund jag spelar på denna server så jag kan banna/kicka folk som inte rpar.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att jag vill bli whiteliste för att jag ska kunna jobba på bättre rp jobb och så kommer jag alltid hålla en god ton mot alla även i support ärende. samt så spelar jag in varje sekund så att jag kan banna folk som lallar eller inte rpar.

Hur många timmar har du på FiveM? 727 timmar

Hur hittade du Multistaden? jag spelade på swedish night förut i en vecka och sen hitta jag multistaden och då såg jag att multistaden var bättre och så börja jag spela mer och mer. och nu har jag spelat på denna server i snart 4 månader och jag vill fortsätta å rpa och ha roliga scenarion

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? jag blev bannad tidigare idag för powergaming när jag var i ett snut jag där polisen säger att jag powergama fast även att det var dsync men jag har tagit lärdom från den bannen och jag vill gärna bli whitelistad igen

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? jag spelar bara på multistaden just nu

Tillbaka