Accepterad Filleeeeeeeeeeeeeeeeee | Whitelist ansökning[Razmuu]

• Trådskapare Trådskapare Deleted member 3822
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

D

Deleted member 3822

Gäst
Användarnamn: Filleeeeeeeeeeeeeeeeee

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/tradeoffer/new/?partner=1053816550&token=07IGomXh

Vad är ditt namn i verkligheten? filip ryden

Vad är ditt discord namn? Turbo gassen#9330

Vad är ditt födelsedatum? 15 Mars 2006

Berätta om din karaktär. min karaktär heter filip ryden och är 30 år gammal och älskar å köpa bilar samt meka med dem och trimma och sånt. filip gillar även å va med vänner å köra runt eller dricka eller festa. och filip är en trevlig person som inte är blyg att träffa nytt folk.

Varför ska just du bli whitelistad? för att jag har varit det förut och vill bli det igen för att jag ska kunna jobba på bättre rp jobb samt så vet jag hur man rpar

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att jag har varit det förut och jag vet hur man rpar och jag vill bli whitelistad så jag kan jobba på rp jobb

Hur många timmar har du på FiveM? 727 timmar

Hur hittade du Multistaden? jag spelade på swedish night förut i en vecka och sen hitta jag multistaden och då såg jag att multistaden var bättre

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? ja det har jag men har tagit lärdom och kommer inte göra om det

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? jag spelar bara på multistaden just nu

Den muntliga delen är [ Godkänd ] Välkommen till MultistadenRP.
Låser & Arkiverar

Tillbaka