Nekad Filleeeeeeeeeeeeeeeeee | Whitelist ansökning| [Erkan]

• Trådskapare Trådskapare Deleted member 3822
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
D

Deleted member 3822

Gäst
Användarnamn: Filleeeeeeeeeeeeeeeeee

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/tradeoffer/new/?partner=1053816550&token=07IGomXh

Vad är ditt namn i verkligheten? filip ryden

Vad är ditt discord namn? Turbo gassen#9330

Vad är ditt födelsedatum? 15 Mars 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Filip ryden och är född 199-03-15 och gillar å va med vänner och familj. filip gillar mc och bilar då han äger många samt pimpa och meka med dem. filip gillar även ost och snus. och filip gillar å festa med sina kompisar man han brukar bli utslängd från många pubbar och stripklubbar

Varför ska just du bli whitelistad? för att jag har varit det förut och kan rpa bra. och för att jag vill kunna jobba på bättre rp jobb t.ex polis mekonom och mer. och för att jag älskar å rpa och ha roliga scenarion

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att jag har varit det förut och jag vet hur man rpar och jag vill bli whitelistad så jag kan jobba på rp jobb som mekonom och sånt och även vara med i gäng

Hur många timmar har du på FiveM? 727 timmar

Hur hittade du Multistaden? jag spelade på swedish night förut i en vecka och sen hitta jag multistaden och då såg jag att multistaden var bättre

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? ja det har jag men har tagit lärdom till 110%

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? jag spelar bara på multistaden just nu

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka