Nekad Filleeeeeeeeeeeeeeeeee | Chef-jobb ansökan[wille03]

• Trådskapare Trådskapare Deleted member 3822
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
D

Deleted member 3822

Gäst
Användarnamn: Filleeeeeeeeeeeeeeeeee

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Autoexperten

Vad heter du IRL? Filip Ryden

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? Över 500 timmar Tror jag

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För att jag älskar bilar och jag kommer anställa bra folk som inte jobbar för pengar och att dem jobbar för att dem gillar å trimma och meka med bilar. och träffa nytt folk och se vilka bilar dem har. och så har jag jobbat med bilar sen jag var liten med pappa

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat en gång förut hos autoexperten och hos vianor flertals gånger

Berskiv din karaktär? Jag heter Filip Ryden och jag kommer från Sverige och är 26 år gammal och gillar bilar och har ägt över 100 olika bilar och min hobby är att ha kul med en bil i 24 timmar och sälja den när jag har pimpat och trimmat den. Men nu har Filip Ryden sett på applikation Discord att denna stad söker ny chef över autoexperten så han valde och ansöka och nu får han vänta tills någon har svarat. Och så kommer Filip Rydén ta väl hand om autoexperten så dem kännar pengar och så dem inte ligger minus

Hur ofta kommer du vara inne? Jag brukar vara inne när jag har slutat skolan 15.20 alla dagar förutom onsdag då slutar jag 14.50 och sen efter skolan så sticker jag hem och spelar tills 18.30 eller 18.45 och sticker jag å tränar tills 20.20 och sen kommer jag hem å spelar tills 22.00 och sen drar jag och lägger mig.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja jag kommer fortsätta å spela för jag älskar multistaden för jag har haft sånna roliga minnen på denna fina servern

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Jag spelar ibland på velocity men jag är inte staff eller något men jag brukar alltid spela på multistaden

Har du läst våra Regler? Ja<3

Senast ändrat av en moderation:
Utveckla dina svar under ''Varför vill du just bli chef på det jobbet?''

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka