Nekad Filleeeeeeeeeeeeeeeeee | Ban överklagan [swiipe]

• Trådskapare Trådskapare Deleted member 3822
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
D

Deleted member 3822

Gäst
Användarnamn: Filleeeeeeeeeeeeeeeeee

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199014082278/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Gåsen

Vad är din discord tagg? Gåsen#9330

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? combatlog x2

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag combattlogga en gång när vi skulle råna folk så var det polisen som var undercover och så hoppa jag in i bilen och sen lämna och den andra gången så skulle jag kolla så min gun var kvar och sen lämna jag för att jag skulle sova för att jag hade match dagen efter tidigt på morgone. och nu har jag varit bannad i 3-4 dagar och mina kompisar spelar på multistaden hela tiden och nu i efter hand skulle jag inte lämnat. jag skulle bara blivit arresterad och förlorat min gun och jag ångarar mig riktigt mycket och vill börja köra på multistaden igen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag skulle kolla om min gun var kvar och sen sticka å sova och efter min matck så skulle jag spela med mina kompisar och så stog det att jag var bannad. och så ska jag inte försöka ta på mig onadiga bans och ta lärdom av dem man får.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. han som banna mig gjorde helt rätt å banna mig jag skulle inte lämnat och jag skulle bara blivit arresterad och förlorat mitt vapen och jag ångrar mig för nu tränar jag på fritiden och ligger å degar i sängen och har svin tråkigt och jag vill spela på den här servern och så ska jag sluta combatlogga och ta det som händer mig.

Hur många tidigare avstängningar har du? 9

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad för RDM och VDM och så tog 2 dagar å bli unbannd och sen dess har jag aldrig gjort det igen. och efter denna ban har jag ingenting å göra på fritiden. och vill verkiligen börja spela igen på denna server.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att inte lämnat och blivit arrsterad och förlorat min gun. och nu i efter hand ångrar jag mig svin mycket att jag lämna och jag vill verkligen bli unbannd och fortsätta och spela på denna serven.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte göra om det igen och ta lärdom av sin ban och inte göra om det. mvh fille

Har du läst våra regler? Ja

-rep du har combatloggat flertals gånger samt varit blacklistad för inte så länge sedan

Pga rådande situation med antal bans kommer jag inte att godkänna denna i detta tillfälle.
Du får avvakta och sedan göra en ny överklagan! :)

Ditt ban överklagande har nekats.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka