Nekad Filleeeeeeeeeeeeeeeeee | Ban överklagan (Pontus)

• Trådskapare Trådskapare Deleted member 3822
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
D

Deleted member 3822

Gäst
Användarnamn: Filleeeeeeeeeeeeeeeeee

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199014082278/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Gåsen

Vad är din discord tagg? gassen#9330

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? combatlogg x2

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag combatloggade när jag och mina kompisar tänkte råna folk så drog jag fram mitt vapen och sen så såg jag på bilen att det var en undercover polisbil så hoppa jag in i bilen och sen combatlogga jag och sen drog jag å sov sen vakna jag upp till att jag är bannad. men jag vet inte vrf jag fick combatlogg x2 för jag gjorde det bara en gång och sen stängde jag av datorn och så somna jag.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och mina kompisar skulle råna folk men så var det undercover poliser och när jag insåg det så hoppa jag in i bilen och sen så combatlogga jag.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. han som banna mig gjorde helt rätt å banna men jag combatlogga för att jag hade 1 timme tidigare köpt en pistol för 6 mille som jag inte ville förlora å jag bara combatlogga. och nu har jag varit bannad i 2 veckor och jag har ingenting å göra nu så hoppas att jag får en till chans.<3

Hur många tidigare avstängningar har du? 9

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad för VDM och RDM för länge när jag var ny till servern och sen dess hart jag aldrig försökt göra det med mening och så tog jag lärdom till 110%.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja att jag skulle förlorat mitt vapen och låtit polisen ta mitt vapen och sånt. nu i efter hand ångrar jag mig skit mycket till 200% och hoppas att jag får en till chans.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att ta mycket lärdom och inte göra om det igen. och lära sig till 110%.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka