Accepterad Filleeeeeeeeeeeeeeeeee | Ban överklagan [Eprox]

• Trådskapare Trådskapare Deleted member 3822
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
D

Deleted member 3822

Gäst
Användarnamn: Filleeeeeeeeeeeeeeeeee

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199014082278/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Turbo Gassen

Vad är din discord tagg? Turbo Gassen#9330

Vem var det som bannade dig? Sverige demokrat

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Failrp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att min kompis blev tagen av polisen fast att det var felaktigt. men så försökte jag blocka polisen så dem inte kom där ifrån. men först blev jag kickad och då tänkte jag igenom vad jag gjorde. men efter jag blev bannad så läste jag igenom reglerna 2 gånger för att frsäsha upp minnet. och nu ångrar jag mig för att min kompis blev utsläppt av polisen så det var så jävla dumt av mig att blocka polisen och kommer inte göra om det igen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag blev kickad först lärde mig av kickad läste igenom reglerna igen och sen gick jag in å spelade igen och då skulle vi råna folk men sen blev jag bannad. och sen hoppa jag support och nu gör jag min banöverklagan och ångrar värkligen att jag blocka polisen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var helt rätt för att det står strikt i reglerna att man inte får göra så. och jag ångrar mig nu skit mycket för att det var riktigt dumt att blocka polisen och kommer inte göra om det igen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad för RDM och VDM för länge sen men har tagit lärdom av dem bannsen och den bannen jag fick precis har jag tagit lärdom som fan och kommer inte göra om det igen. och kommer aldrig blocka polisen igen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att inte blocka polisen för att det var onödigt som satan för att han blev frisläppt. och jag kommer inte göra om det igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte göra om det och ta lärdom som fan. och tänka igenom bannen. och läst reglerna igen

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka