Filleeeeeeeeeeeeeeeeee | Ansökan till Support [Eprox]

• Trådskapare Trådskapare Deleted member 3822
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
D

Deleted member 3822

Gäst
Användarnamn: Filleeeeeeeeeeeeeeeeee

Vad är ditt namn i verkligheten? Filip Ryden

Vad heter du på discord? Gassen#9330

Ange ditt födelsedatum 15 Mars 2006

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Mellan
Mån:15.20-22.00
Tis:15.20-18.30 och sen 21.00-22-00
Ons:15.00-22.00
Tor:15.20-18.30 och sen 21.00-22.00
Fre:13.40-19.50 och sen 23.00-02.00 eller 03.00
Lör:13.00-23.00 beror på match
sön:14.00-22.00

Berätta om dig själv Jag heter Filip och gillar å träna vad med vänner och familj. samt gillar jag å Snusa och Spela och RPA och ha roliga scenarion. och jag är inte blyg för att träffa nytt folk

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle hjälpa alla som har skrivit en /HELP/REPORT och hålla koll på om någon Sitter å väntar support och jag kommer vara aktiv ofta hjälpa folk ofta och om det är något jag inte vet så kommer jag fråga en staff eller något om dem kan hjälpa till och så kommer jag alltid vara trevlig och schyst.

Hur länge har du spelat på Multistaden? jag har spelat i ungefär 3-4 månader tror jag och kommer fprtsätta

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Multistaden? för att jag kommer hjälpa folk om dem skriver en /HELP/REPORT och om dem väntar i support och så jag kommer vara aktiv så mycket jag kan och om jag inte kan vara inne en dag så kommer jag skriva att jag inte kommer kunna vara online.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? för att jag kommer hjälpa mycket folk med HELP/REPORT och i support och så är jag online på natten länge så jag kommer kunna hjälpa folk på natten och någon mod eller staff inte är inne.

Har du några tidigare erfarenheter? Nej det har jag inte men jag lär mig nya saker väldigt snabbt.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag kan några för att min kompis är mod och han har lärt mig lite kommandon av han

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Ja det har jag

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar bara på multistaden.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Jag kan blir lite arg ibland om någon lyssnar men inte så ofta

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka