Nekad Filleeeeeeeeeeeeeeeeee | Ansökan till Dubbelarbetare [Dumle]

• Trådskapare Trådskapare Deleted member 3822
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
D

Deleted member 3822

Gäst
Användarnamn: Filleeeeeeeeeeeeeeeeee

Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Ange ditt födelsedatum 3 December 2006

Vad heter du på discord? Turbo Gassen#9330

Hur länge har du spelat på Multistaden? Jag har spelat i ungefär 5 månader

Hur många timmar har du på Multistaden? Jag har typ 600-700 timmar

På vilket sätt skulle du som Dubbelarbetare tillföra serverns RP positivt? Jag skulle vilja jobba för ett gäng och polisen för då behöver man inte 2 karaktärer och så vill jag hoja min rp nivå mycket mer

Hur kan man skilja på olika karaktärer? Dem ska ha två olika namn samt om man är på andra karaktärern ska inte veta t.ex om var weed stället är och mer

Varför ska just du bli Dubbelarbetare? för att jag skulle vilja höja min rp nivå mycket mer samt så vill jag vara polis och vara med i gäng

Varför vill du bli Dubbelarbetare? för att jag vill höja min rp nivå mer som sagt och så kommer jag höja min rp mer

Är du whitelistad på serven? ja det är jag

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans ja det har jag själv har jag blivit bannad ofta men en bann jag lärde mig är blacklist det var så att jag tog ut flera bilar på gunnilas för länge sen men kommer inte göra om det igen ocg så tog jag mycket lärdom

Har du förstått att vi ställer höga krav på Dubbelarbetare och att den kan bli indragen när som helst och alltid vid bans? ja det har jag

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej jag spelar bara på multistaden

Finns det något annat du skulle vilja berätta för oss? jag har skrivsvårigheter

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka