Filleeee
Icke Medlem
- Meddelanden
- 8
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198362056320/
Vad är ditt namn i verkligheten? Filleeee
Vad är ditt discord namn? Filleeee#1111
Vad är ditt födelsedatum? 2 November 2005
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Usama Alatrr och är 22 år gammal. När han var liten spelade han mycket fotboll men när han blev äldre trötta han och slutade. Som 16 åring var han stökig, tuff och accepterade inte att bli ner tryckt. Efter en tid fick han flytta till ett HVB hem, tiden där inne var tuff han saknade sina vänner och familj. Men under tiden han var där inne fick han lära känna nya människor som inte var så bra för honom. Under tiden han var inne i HVB hemmet dog hans pappa. Han fick då flytta ut och fokuserade fullt ut på att hjälpa mamma med allt. Han tog kontakt med dom som han hade pratat med inne i HVB hemmet och skulle hjälpa dom för att tjäna pengar. När han väll fick pengar gick dom direkt till sin mamma som hade det svårt eftersom hennes man hade gått bort. När han väll hade mycket pengar och hade det bra med mamma så flög dom till Unive och flyttade in i en lägenhet. Varje dag pratade han med pappa som han visste fanns med honom och talade alltid om för honom att han hjälper mamma så mycket det går. Nu är hans uppdrag att hjälpa sin mamma med pengar och göra mamma sin mamma glad.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Unive för mig har betytt väldigt mycket, Det är den bästa servern på fivem enligt mig, Det värkar också vara en välorganiserad server med bra staffs. Jag vill vara medlem för att kunna utföra mer saker som t.e.x... Att vara mekonomen och hjälpa stadens befolkning med vad dom behöver ha hjälp med, Att vara medlem på denna server skulle betyda väldigt mycket, Jag skulle utföra goda gärningar som t.ex. om jag skulle se en person ligga medvetslös på marken så skulle jag ta honom till sjukhuset eller ring sjukvården. Jag vill bli medlem p.g.a. servern e en av dom största inom Sverige.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har varit medlem på unive tidigare och jag tycker att det är sjukt kul på Unive. Många roliga scenarion och annat skoj. Jag tycker att Unive har en seriös RP och hög RP nivå.
Hur hittade du Unive? Via FiveM
Vad har du för mål med ditt rollspel? Prata med folk, skapa många roliga scenarion med hög RP nivå. Jag vill även höja min egna RP nivå och göra den bättre. Att alla ska ha kul på serven och bidra med social och hög Rp nivå
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att ha kul skapa många roliga scenarion med så hög RP nivå som det går samt att jag själv vill förbättra min egna RP nivå och få den bättre.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej.
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.
Vad är ditt namn i verkligheten? Filleeee
Vad är ditt discord namn? Filleeee#1111
Vad är ditt födelsedatum? 2 November 2005
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Usama Alatrr och är 22 år gammal. När han var liten spelade han mycket fotboll men när han blev äldre trötta han och slutade. Som 16 åring var han stökig, tuff och accepterade inte att bli ner tryckt. Efter en tid fick han flytta till ett HVB hem, tiden där inne var tuff han saknade sina vänner och familj. Men under tiden han var där inne fick han lära känna nya människor som inte var så bra för honom. Under tiden han var inne i HVB hemmet dog hans pappa. Han fick då flytta ut och fokuserade fullt ut på att hjälpa mamma med allt. Han tog kontakt med dom som han hade pratat med inne i HVB hemmet och skulle hjälpa dom för att tjäna pengar. När han väll fick pengar gick dom direkt till sin mamma som hade det svårt eftersom hennes man hade gått bort. När han väll hade mycket pengar och hade det bra med mamma så flög dom till Unive och flyttade in i en lägenhet. Varje dag pratade han med pappa som han visste fanns med honom och talade alltid om för honom att han hjälper mamma så mycket det går. Nu är hans uppdrag att hjälpa sin mamma med pengar och göra mamma sin mamma glad.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Unive för mig har betytt väldigt mycket, Det är den bästa servern på fivem enligt mig, Det värkar också vara en välorganiserad server med bra staffs. Jag vill vara medlem för att kunna utföra mer saker som t.e.x... Att vara mekonomen och hjälpa stadens befolkning med vad dom behöver ha hjälp med, Att vara medlem på denna server skulle betyda väldigt mycket, Jag skulle utföra goda gärningar som t.ex. om jag skulle se en person ligga medvetslös på marken så skulle jag ta honom till sjukhuset eller ring sjukvården. Jag vill bli medlem p.g.a. servern e en av dom största inom Sverige.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har varit medlem på unive tidigare och jag tycker att det är sjukt kul på Unive. Många roliga scenarion och annat skoj. Jag tycker att Unive har en seriös RP och hög RP nivå.
Hur hittade du Unive? Via FiveM
Vad har du för mål med ditt rollspel? Prata med folk, skapa många roliga scenarion med hög RP nivå. Jag vill även höja min egna RP nivå och göra den bättre. Att alla ska ha kul på serven och bidra med social och hög Rp nivå
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att ha kul skapa många roliga scenarion med så hög RP nivå som det går samt att jag själv vill förbättra min egna RP nivå och få den bättre.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej.
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.