Filleeee
Icke Medlem
- Meddelanden
- 8
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip
Vad heter du på discord? F1lleeee#4255
Ange ditt födelsedatum 2 December 2005
Beskriv din dagliga aktivitet. Mån-Tor ca 17:00 till 23:00
Fredag - ca 17:00 - 02:00
Lör-Sön ca 14:00 - 02:00
Dessa tider kan såklart variera men det är dessa tider som jag spelar.
Hur länge har du varit medlem på Unive? Ca ett och ett halvt år
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild)
https://gyazo.com/682af0365b100bce0d01e0156dad3ddd Flera av dessa var felaktiga/missförstånd.
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har.
Man ska inte åka rundor för att försöka hitta fel som vissa spelare gör utan man kan ha ett extra öga på omgivningen man befinner sig i. När man är servervakt har man också ett visst ansvar, alltså att visa att man rpar seriöst och inte lallar. Ser en servervakt en spelare som inte följer reglerna så kickar man eller svbannar. Ifall det är ett grövre regelbrott så skickar man ut i sv chatten på discorden så staffsen kan kolla närmre på det och sedan ta beslut efter det. Man ska helt enkelt se till så att folk håller en bra RP nivå och följer reglerna som servern har. En servervakt ska ju också visa på en bra RP nivå och undvika regelbrott.
Varför vill du bli servervakt på servern?
Jag vill hjälpa till på server och bidra med så mycket jag kan så att alla i min omgivning sköter reglerna och håller en bra och hög RP nivå. Jag vill också hjälpa till på servern så att den blir bättre samt att alla får en bättre RP upplevelse. Jag vill även försöka hjälpa nya spelare som inte förstår reglerna, så att dom inte fortsätter att förstöra för andra spelares RP. Jag kommer rpa som vanligt men om jag skulle se någon som gör ett regelbrott så hjälper jag till så att jag också underlättar för staffsen.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt.
Korruption är tillexempel om min polare skulle göra en regelbrott så gör jag inget åt det och skiter i det.
Abuse kan tillexempel vara att man har toggleid under ett scenario vilket man inte får.
Man använder alltså sina perms på fel sätt och det är Abuse/korruption
Vad heter du på discord? F1lleeee#4255
Ange ditt födelsedatum 2 December 2005
Beskriv din dagliga aktivitet. Mån-Tor ca 17:00 till 23:00
Fredag - ca 17:00 - 02:00
Lör-Sön ca 14:00 - 02:00
Dessa tider kan såklart variera men det är dessa tider som jag spelar.
Hur länge har du varit medlem på Unive? Ca ett och ett halvt år
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild)
https://gyazo.com/682af0365b100bce0d01e0156dad3ddd Flera av dessa var felaktiga/missförstånd.
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har.
Man ska inte åka rundor för att försöka hitta fel som vissa spelare gör utan man kan ha ett extra öga på omgivningen man befinner sig i. När man är servervakt har man också ett visst ansvar, alltså att visa att man rpar seriöst och inte lallar. Ser en servervakt en spelare som inte följer reglerna så kickar man eller svbannar. Ifall det är ett grövre regelbrott så skickar man ut i sv chatten på discorden så staffsen kan kolla närmre på det och sedan ta beslut efter det. Man ska helt enkelt se till så att folk håller en bra RP nivå och följer reglerna som servern har. En servervakt ska ju också visa på en bra RP nivå och undvika regelbrott.
Varför vill du bli servervakt på servern?
Jag vill hjälpa till på server och bidra med så mycket jag kan så att alla i min omgivning sköter reglerna och håller en bra och hög RP nivå. Jag vill också hjälpa till på servern så att den blir bättre samt att alla får en bättre RP upplevelse. Jag vill även försöka hjälpa nya spelare som inte förstår reglerna, så att dom inte fortsätter att förstöra för andra spelares RP. Jag kommer rpa som vanligt men om jag skulle se någon som gör ett regelbrott så hjälper jag till så att jag också underlättar för staffsen.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt.
Korruption är tillexempel om min polare skulle göra en regelbrott så gör jag inget åt det och skiter i det.
Abuse kan tillexempel vara att man har toggleid under ett scenario vilket man inte får.
Man använder alltså sina perms på fel sätt och det är Abuse/korruption