Nekad Filleee | Ban överklagan[Izzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Filleee

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199152264612/

Ditt Hex-ID: 1100001470c75a4

Vad är din discord tagg? MC Tobbe#6607

Vem var det som bannade dig? Dripper

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? VDM

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För han trodde att jag körde bil fast de var min polare

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åker till torget i min epa för att hämta upp min polare som är ny inom rp så när jag kom och skulle hämta han så frågar han om han får köra bil jag tänker vrf inte så han böjar köra och jag mäker hur de böjar lagga och säger dsync till han i dc men han fattar inget och glider in på piren och mäker hur han krokar så be han stanna men han vill inte sen fryser en admin han mitt då står vi i vägen för några så jag /shuffar och kör in och pakera bilen och då när jag hoppar ut ur bilen blir jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja då de först var fel person och för de andra så kan man inte göra något åt dsync. men jag fattar han med han ser att en bil kör in i billar då hade jag med bannat men då skulle jag valt att vara mer säker på vem de var och inte hip hop banna så.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte blivit bannad förut.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle förklarat för min polare skrivet en report men han inte tänka så lång men ska ta med mig de till nästa gång jag hamnar i samma situation för att under lätta staff arbete

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja faktiskt nu har jag funderat på vad jag skulle kunnat gjort för att under lätta för er staff så mycket så möjlig och fattar att sånt här händer

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka