Accepterad Filledixen | Medlem ansökning [Jensen] (grisen15)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Filledixen

Medlem
Meddelanden
46
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Filledixen/

Vad är ditt namn i verkligheten? -

Vad är ditt discord namn? filledixen#9999

Vad är ditt födelsedatum? 15 November

Berätta om din karaktär. Namn: Filip Grandin, 22 år

Filip är född på en avsides plats i ödemarken där han växte upp. När han gått ut grundskolan gav han sig iväg för att hitta äventyr i livet. Han hamnade i en större stad där han till en början kände sig väldigt vilsen men efter ett tag lärde han sig att anpassa sig. Efter gymnasieutbildningen så gled Filip in i restaurangbranschen där han gled fram med stor framgång. Han trivdes väldigt bra men tyvärr brann hans arbetsplats ner och Filip blev arbetslös. Då bestämde han sig för att det var dags att flytta vidare. I veckor funderade han på var han skulle ta vägen men tillslut föll valet på Los Santos. Filip hade hört mycket gott om staden från olika vänner han har där.

Filip är en relativt lugn kille som tar saker lite som det kommer. Han tycker att det är onödigt att stressa upp sig över småsaker och vill ha en harmonisk stämning omkring sig. Under sin uppväxt i skogen så lärde han sig att fixa diverse saker och blev rätt händig och bra på att lösa problem.

Filip tycker om tidiga mornar med en kopp varm choklad i ena handen och en skinkmacka i den andra handen. Han tycker inte om kaffe

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag skulle säga att jag som person skulle kunna bidra med bra RP och en trevlig stämning på servern. Ser det som en bra chans att utveckla både mig som person och min förmåga inom RP.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Har sett mycket på streams därifrån och känner även många som spelar där så för mig är det ett självklart val

Hur hittade du Unive? Jag hittade den genom vänner samt Streams

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att jag vill ha det trevligt och utveckla mitt RP och även vara en del av något. Är även en chans att få utvecklas som person och hjälpa andra att utvecklas.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Lite som på förra frågan, jag vill utveckla mitt RP. Är inte så erfaren inom just roleplay men det känns som en skitbra server att komma igång på.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Senast ändrad:
Tillbaka