Accepterad FILLE_O2 | Ban Överklagan [Siggeed]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Olsson :D

Icke Medlem
Meddelanden
184
Reaction score
21
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198452448424/

Ditt Hex-ID: 11000011d561ca8

Vad är din discord tagg? ollebulle20

Vem var det som bannade dig? siggeed

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag sköt en som hade händerna uppe men från min vinkel såg det ut som att han tog upp händerna när jag la första skottet och innan det så tog han eller hans kompis o sköt mot mig när jag kom med polis bilen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag va o patrullera och då så hör jag att att är en skottlosning och jag åker dit och då så ser jag han o hans kompisar rikta och någon av dom sköt mot min polis bil och då så hade alla vapen uppe och då så åkte jag en liten bit ifrån och hoppa ut och då så ser jag an som hade vapen upp och då skjuter jag för lagabefogenhet och sen så springer jag in till ett hus och skulle grippa han kompisar så att jag skulle smyga bakom dom och gripa dom men då hade dom redan åkt där ifrån och då så skulle jag gå till han som jag sköt men då hade min kollega redan tagit han och sen så tog jag en annan som va en gärningsman och då så vårda jag han sen så blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det va en rätt ban för att han kan inte ha sätt allt och då så kan jag förstå att han tänkte banna mig men om han skulle sätt hela händelsen så skulle det varit en felaktig

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. det va när jag va ny och inte visste så mycket

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja jag hade kunnat avvaktat med att skjuta han men annars så kunde jag inte göra så annorlunda för jag va tvungen att skjuta för att han hållde i vapen och rikta mot mig och då så va jag tvungen att skjuta / laga befogenhet

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att jag ska avvakta och jag ska alltid tänka en extra gång innan jag skjuter och jag ska av vakta och att jag ska ta det lugnt att ingripa och tillkalla fler kolleger innan

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? JA!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka