Accepterad .Fille_ | Ban Överklagan [Saabpro]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.Fille_

Medlem
Servervakt
Meddelanden
62
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/tankhunters/

Ditt Hex-ID: 1100001030d38ff

Vad är din discord tagg? .fille_

Vem var det som bannade dig? Saab

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vill börja med att säga att jag respekterar ert beslut och arbetet som ni krim ansvariga gör för att hålla servern på en hög rpnivå. När jag och min gängmedlem såg våra rivaler sälja droger vid elverket valde vi att spana på dem. Vi tog oss upp på en byggnad med vapen framme eftersom vi befann oss i ett aktivt konfliktområde. Situationen eskalerade snabbt när min gängmedlem blev upptäckt och skott avlossades. När en av de i samma stund valde att rikta mot mig valde jag att skjuta direkt. I stunden uppfattade jag det som självförsvar, men i efterhand förstår jag att det kan ha sett ut som brist på social rp. Oavsett min upplevelse av situationen tar jag ansvar för mitt agerande.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Precis innan jag blev bannad befann jag mig tillsammans med min gängmedlem på en byggnad vid elverket utanför Sandy. Vi hade tagit oss dit efter att ha sett våra största rivaler stå och sälja droger i området. Vi tog oss upp för byggnaden för att få bättre sikt över dem och hade våra vapen framme. Min polare visade sig lite för mycket och blev upptäckt av en medlem från Kartellen. För oss såg det ut som att personen riktade sitt vapen, då sköt polaren mot honom men träffade inget skott. När jag blev riktad på valde jag att skjuta och träffade honom i huvudet så han gick ner direkt. Kort därefter började en annan från rivalerna att skjuta emot oss och vi besvarade skjutandet och lämnade platsen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel och jag tar ansvar för det. Som sagt så uppfattade jag det först som självförsvar, men i efterhand förstår jag att det kan ha sett ut som en brist på social rp. Oavsett min upplevelse av situationen tar jag ansvar för mitt agerande.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tidigare blivit bannad för att ha pratat ooc. Har lärt mig sedan den händelsen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att smyga med vapen i handen kan signalera att vi är redo att skjuta. Istället hade vi kunnat observera på ett längre avstånd utan draget vapen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig att vara mer försiktig i hur jag spanar på andra gäng. Särskilt i sådanna områden.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka