Accepterad Fille07 | Medlem ansökning [Arre]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fille07

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip Nagy

Vad är ditt discord namn? Fille#6996

Vad är ditt födelsedatum? 13 Oktober 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Mahmoudi Fathim och är 22 år gammal. Mahmoudis liv började allt annat än bra. han blev slagen av sina föreldrar och han blev väldigt jämförd med sin brorsa. Hans brorsa var alltid den fina o duktiga medans Mahmoudi alltid var den stökiga enligt hans föreldrar. Allt detta pågick tills han var 15 år gammal då hans pappa avled i en bilkrock. Detta tog väldigt hårt på Mahmoudis familj och även han såklart. Men efter det så var det bra i familjen och han blev inte jämförd med sin brorsa längre och han kände sig mer fri. Ungefär 4 år senare fick Mahmoudi sitt första jobb i en skobutik. Han fick hyffsatt bra lön o han diggade sitt jobb. Mahmoudi hade inte så mycket vänner under denna tiden så på fritiden var han mest hemma o chillade. Mahmoudi som person är en lugn person. lite blyg för o träffa nya människor. Han är även otroligt hjälpsam mot folk och speciellt sin Mamma.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med att få folk o tycka att jag e rolig och att jag vill även att när folk ser mig ska de direkt veta shit det är ju Mahmoudi. Jag ska även försöka hjälpa folk som behöver hjälp tex laga bilar eller skjutsa folk som kanske inte har bil eller om deras e sönder.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska vara snäll mot andra så de e snälla mot en tillbaka eller att om jag hjälper nån väldigt mycket så kan jag tex få något för det

Hur hittade du Unive? Jag fick tipps av mina kompisar som spelar unive och även mycket från twitch där jag sett många streamers just spela unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka