Nekad Fille07 | Ban Överklagan [Forsgren32]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fille07

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199247533877/

Ditt Hex-ID: steam:11000014cba2735

Vad är din discord tagg? Fille#6996

Vem var det som bannade dig? Forsgren32

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: input-onlinepngtools.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att jag använde mig utav spawn menu när jag blev fast tagen av några folk som jag inte vet vilka de var.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var inne i Polis stationen och några bad mig komma support only i deras dc o när jag joinade deras call berättade de att jag e permanent avstäng från unive bara för jag kallade personen för ordet och att använda mig utan spawnmenu. Jag själv tycker att de inte borde vara livstids ban utan max 1 dag

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle säga att jag gjorde fel o de står jag för men jag tycker att de överdriver extremt mycket med bannen att jag ska få livstidsban. jag skulle säga att jag borde vara bannad 1 dag max

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare för ungefär 1 årsedan då jag inte riktigt fattade rp och lallade runt då men nu 1 år senare tar jag rp seriöst och jag vill verkligen inte bli avstängd

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att inte använda mig utan spawn menu o ta situationen i egen hand

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att vara mer värklig o jag har fattat att användningen av spawn menu i det läget inte är acceptabelt

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår

Du har skickat det ena och det andra i min pm som blir staff diss

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka