Accepterad Fille | Medlem ansökning(rafe_gafe)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fille

Icke Medlem
Meddelanden
474
Reaction score
15
Vad är ditt namn i verkligheten? elis

Vad är ditt discord namn? ryaan69

Vad är ditt födelsedatum? 21 Juli 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: min karaktär heter Jonas tibblin, en grabb på 34 år.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? unik, ansvartagande & rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: När jonas var ung hade han de väldigt dåligt i skolan han var mobbad för sitt utseende och hur han beter sig han blev oftast slagen sparkad folk puttade jonas allt hemskt man kan tänka sig han kämpade på, vid 10 års åldern började jonas med att meka med bilar mopeder osv, då han ansåg att det var de han ville och att det är de han kan bli riktigt bra på, jonas pappa vid namn stig-tibblin var väldigt snäll mot jonas stog alltid upp för honom, jonas mamma som tyvärr inte lever vid namn jenny-tibblin hon var med om en bilkrock när jonas inte levde än, detta har jonas inte brytt sig om så mycket då jonas aldrig fick träffa henne.jonas fick sin första moped som var trasig som han köpte för 1000kr sedan lagade han den lärde sig en hel del om mopeder om hur den drivs och samt delar, han fixade den sedan sålde den för 6950kr, han fortsatte med att köpa och fixa mopeder vid 18 årsålder köpte han sin första egna riktiga bil det var en volvo 940 han änklare sagt älskade sin bil han är oftast ute och kör, jonas känner att han vill ha ett jobb som han kan försörja sig samt tycker är kul. nu är han 34 år söker jobb hos mekonomen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag personligen kan bidra med en exklusive rollspel, jag kommer att vara väldigt aktiv inne på servern kanske lära andra hur man utvecklar sin rp genom att jag hänvisar dom mitt rollspel.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att enbart bara vinna själv vilket man inte ska göra utan spela för att det ska vara roligt för båda parterna. Helt enkelt att man spelar ett scenario som blir roligt för båda två inte bara för sig själv.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja då var jag helt ny och jag pratade i OOC, fick lära mig av de

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? vdm - vehicle death match vilket innebär att ma avnänder sin bil som ett vapen, rdm som är att man dödar någon utan en anledning, clogg innebär att man lämnar servern för att unvdika saker, metagaming innebär att man använder ooc information för att ta den ingame.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Hej!
Du har antingen angett fel Discord-tagg, eller så är du inte med i vår Discord-server.
Se till att du går med i vår discord om du inte redan är med: <https://discord.gg/unive>

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka