Nekad Fille fisk | Ban överklagan [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Filiip

Icke Medlem
Meddelanden
74
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198809401553

Ditt Hex-ID: 110000100000638

Vad är din discord tagg? Filip=)#1337 mitt riktiga DC namn gick inte att skriva men du kanske hittar mig ändå

Vem var det som bannade dig? ~Kasper

Hur lång tid var din ban? 10 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? PowerGaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag krashade min bil och körde ifrån som inget hände och det var ett dumt val

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var nere vid piren och chekade bilar sedan så körde jag nedanför alla bilar och driftade lite och då råkade jag köra in i en stolpe

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde helt fel och ångrar det stort, vill gärna komma in på servern igen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var på multistaden

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att RPa skadad eller gå ut och kolla på bilen efter skador eller bara inte köra ifrån utan skador eller något

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att tänka efter innan jag gör såna beslut. Skulle jag komma in på servern så skulle jag bli väldigt glad, men om ni väljer att inte unbanna så är det fullt förstårligt

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka