Nekad Fille | Ban Överklagan [T4]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fille...

Icke Medlem
Meddelanden
299
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199074655009/

Ditt Hex-ID: 1100001426c3b21

Vad är din discord tagg? FIlle#1861

Vem var det som bannade dig? target

Bild på banmeddelande: Screenshot 2023-04-24 08.10.39.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag sprang runt i mitt nya gänghus och min vice boss sprang efter mig hela tiden och riktade på mig och det upptogs som meta då vi också satt unmute i dc.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min polare som då är i gänget åkte till det nya huset på morgonen i min gmc bil. Sedan såg jag min vice med en ak och vi började prata ig om hur läget var och vart saker låg. Sedan insåg jag att jag glömt gäng vc så sedan hoppade jag in i gäng vc och hälsade på alla samt frågade om gäng id. Jag satt där och ifrågasatte vilka som var anställda och var id är någonstans. Vi snackade om bossen och att han inte har gett ut gangid eller vart man ens kan hitta det. Medans vi snackade om detta så var vi samtidigt ig och jag bara sprang runt och han andra sprang efter mig med sin ak. Vi snackade inget om det i dc och jag bara sprang runt huset för att kolla då jag bott där innan i andra gäng.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban om man vet vad vi snackade om och varför jag satt unmute men en rätt ban om man inte förstår varför. Den var felaktig för att jag bara försökte få fram gangid så jag skulle kunna rpa påriktigt med gänget och ha det roligt. Jag inser nu i efterhand att id stod i info men ingen i gänget hade sagt det för ingen annan visste heller.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Lite lall och suntförnuft. Många har blivit överklagade då jag inte har gjort fel eller bara gjort milda fel. Jag lär mig alltid av bans och mina bans upprepar aldrig dem.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat mute mig i dc och inväntat bossen eller bara kontaktat staff direkt och inte sitta och fråga medlemmar. Eller så hade jag kunnat inte rpa när jag frågade om det och sedan kommit in ig och spelat när jag vetat id. Jag hade också kunnat hoppa support direkt och inte fråga medlemmar.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att tänka lite djupare har jag lärt mig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Absolut.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka