Nekad Fille | Ban Överklagan [Empa]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fille...

Icke Medlem
Meddelanden
299
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199074655009/

Ditt Hex-ID: 1100001426c3b21

Vad är din discord tagg? Fille#1861

Vem var det som bannade dig? Empa

Hur lång tid var din ban? 6h

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Screenshot_20230204_075518.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Empa valde att banna mig för att jag körde upp i ett berg med en halvtsportbil, jag fattar beslutet men hör på min historia.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min polare i gänget skulle åka och backa några grabbar som skulle plocka upp en från vagos som skulle förhandla med oss. De hade redan åkt så vi drog lite efter de och mötte upp de. De stack då och vi hade avstånd. Vi såg att de stannade på bron och såg att våra grabbar hade blivit tagna. Vi åkte då upp i bergen för att snabbt komma t våra grabbar som var vid elverket eller vad det nu är. Vi skulle varna de och sedan åka och skotta när vi åkt ner igen så blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban enligt mig då vi var mitt i scenario och det var en stressad situation. Och när ens medlemmar dör irl så tar man inte en väg runt hela jorden för att komma till ett ställe ifall man kan ta en snabb väg ner och upp.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. JAg har 8 bans med denna och hälften var felaktiga och de löst sig i support direkt efter. De har varit smått lall innan. JAg har lärt mig av varje ban som varit riktiga och jag gjort fel i.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat åka runt hela berget men som inte hade varit realistiskt för att situationen var stressad. Jag hade kunnat låta mina grabbar förblöda för att inte förstöra lacken på bilen genom att åka upp för kullen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? JA, jag har lärt mig att man alltid ska åka runt berg och inte förstöra bilen eller något liknande.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Japp.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka