Inaktuell Fille | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fille

Icke Medlem
Meddelanden
474
Reaction score
15
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Ditt discordnamn: transen69

Ange ditt födelsedatum 8 Juli 2008

Varför ska just du bli staff? Jag har en bra förmåga att arbeta med människor och hjälpa till att nå serverns mål. Passion för ledarskap och samarbete. Jag har en stor passion för serverns bästa och jag brinner för att hjälpa människor. Jag brinner för att störta och utvecklat community tillsammans med alla medlemmar samt staffteamet. Bidra med bra aktivitet till staff teamet och förmodligen planer för att vara staff längre tag för att störta servern. Jag behandlar andra människor med respekt, vänlighet och empati. Man ska ha ett bra första intryck på folk när man träffar och bemöter nya människor. Detta för att man ska ha ett bra intryck och ett gott rykte. God ton är också viktigt när man träffar och bemöter nytt folk. Erfarenhet av samarbete och lagarbete. Jag kan ta egna initiativ och självständigt eget arbete. Varit medlem över ett år här i community. Motiverad för att störta de andra ma och arbeta tillsammans.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Från 6h - en hel dag

Hur länge har du spelat på Unive? 1 år och 6 månader

Har du tidigare erfarenheter som staff? Varit innan, ett tag sedan. Några gånger tidigare och ansöker igen.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Serervakt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka