Inaktuell !Fille | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fille...

Icke Medlem
Meddelanden
299
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Ditt discordnamn: Fille#1861

Ange ditt födelsedatum 14 Juni 2008

Varför ska just du bli staff? Jag ska bli staff eftersom jag är en ansvarstagande individ som gillar att göra skillnad och ställa till i olika miljöer. Jag ska bli staff eftersom jag inte bara vill göra skillnad utan jag kommer se till att göra det. Om jag får denna goda chans att bli staff på servern kommer jag jobba dag in och dag ut för att uppnå mitt och serverns mål. Jag kommer vara en staff du kan lita på och jag kommer utföra mitt jobb väldigt proffsigt och effektivt. Jag kommer göra så att alla grupper på servern från icke medlem till medlem känner sig välkomna och att de alltid har någon att vända sig till vid frågor om servern eller om olika saker för att kunna rpa så bra som möjligt på servern. Jag kommer som staff vara väldigt aktiv staff och pålitlig som redan nämnt. Jag kommer alltid göra det jag blir tillsagd till att göra och lite mer som jag anser kommer hjälpa utvecklingen. Jag ska bli staff eftersom att jag är en person som kan anpassa mig efter det jag håller på med och kan anpassa mig till olika områden väldigt fort, jag kan även anpassa mig till olika saker samtidigt och kan ha hand om flera områden samtidigt. Jag ska bli staff eftersom det var några månader sedan jag var det och jaghar mognat upp mig och lärt mig att ta mer ansvar och hur jag löser svåra situationer. Jag som spelare på servern har en förståelse och anser att jag har en bra rp, jag vill ge denna rp-nivån till individer som förtjänar den och folk som inte försöker eller bara förstör kommer inte på spela kvar helt enkelt:)

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Kommer vara aktiv på discord 18 h om dagen. Kommer specca ca. 5-10 timmar varje dag och göra annat staffarbete. Loven kan se annorlunda och då kommer jag vara mer aktiv än 10 timmar om dagen om jag inte är bortrest.

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan februari detta år.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag är medlemskaps ansvarig nu och vet hur allt inom discorden funkar och hur man hanterar medlemmar och framtida medlemmar. Jag är en aktiv sådan också, jag har tagit många intervjuer på den korta tiden jag varit ma. Jag har varit servervakt i snart 6 månader och vet hur man tar ansvar och beter sig bra. Jag kan ta ansvar och sköta mina uppgifter jag får. Jag har även varit staff innan och vet många olika kommandon för att kunna utföra reports och help vi får in. Jag vet hur jag ska lösa situationer jag ställs till. Jag var staff i maj och vill ha en till chans att visa mer än vad jag gjorde då, jag har lärt mig mer saker av polare som varit staff och är redo för att bli staff påriktigt och verkligen visa. Jag har erfarenheterna som krävs. Jag vet att man som staff ska vara aktiv och beter sig framför allt i support och mot medmänniskor på servern.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Jobb, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag kan jobba inom allt, men detta är det jag hade velat jobba inom mest av alla påståendena. Kan annars jobba lika effektivt inom allt och är redo att jobba inom de områden där det fattas eller behövs folk.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka