Nekad Fille^ | Ansökan till Servervakt [Maxi45]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fille^

Icke Medlem
Meddelanden
138
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Vad heter du på discord? Fille#1041

Ange ditt födelsedatum 12 September 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Mina dagliga aktiviteter ser helt olika ut per dag. Men ungefär såhär:
Måndag: 16:20-18:30 , 20:00 - 22/23:00 (träning mellan 18:45 - 20:00)
Tisdag: 16:20-18:30 , 20:00 - 22/23:00 (träning mellan 18:45 - 20:00)
Onsdag: 14:50-22/23:00
Torsdag: 16:20-18:50 , 20:30 - 22/23:00 (träning mellan 18:50 - 20:30)
Fredag: 15:30-18:10, 19:30-01:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem sen i februari nån gång, jag har utvecklats enormt under den tiden och har redan varit sv men de va rensning så då vart ja av me den

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1001950169832624228/1015675642307682324/unknown.png

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har i uppgift att underlätta för de staffs som finns på serven. Man har då i uppgift att kicka/banna folk som kanske inte kan bete sig alls. Som sv skall du inte åka runt på t.ex. piren och leta fel hos folk bara för att banna dom. Sen är de en till viktig uppgift som man har är att dva bilar för att servens prestanda skall hållas stabil. Man underlättar för alla när man dvar bilar som står sönderkörda mitt på vägen, så man slipper crasha in i bilarna och behöva rpa på de. Det underlättar för alla när servervakter dvas då de är fler servervakter än staffs så man slipper kalla dit staff för att de skall behöva dva bilarna, istället så kan dom fokusera på spelare som kanske gör större regelbrott eller att de pågår större scenarion. Då är det bättre som servervakt att man går in och dvar den.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt just för att kunna bidra med att underlätta för staffs, men även för att åka runt och lära folk regler och hur man kan höja sin rp nivå. När jag rpar nu som krim kan de förekomma väldigt mycket lall, regelbrott mm. Sen när man skriver /report eller /help så kanske de inte kommer en staff i tid. Då har personerna säkert hunnit dragit och staffsen kunde inte ta de åtgärder de behövde. Istället för att jag behövde vänta hade ja kunnat bannat själv ock skickat ut i förlägning om de var grövre regelbrott de bröt. Jag är väldigt aktiv dagligen ingame och kommer sköta det bra med att hålla serven borta ifrån lallare.

Jag har varit blackad innan för korruption, men jag har lärt mig av de och min rp nivå har höjts något enormt.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse är att man revvar i scenario när man egentligen har dött, som t.ex i ett skottscenario, man revvar sig själv efter man dött. Toggleid abuse är att man lallar mycket, sen när de kommer en staff ser man med hjälp av toggleid och skriver en "/m (id) en staff e här nu sluta lalla" till sina kompisar, sen när staffen drar börjar man lalla igen. Man abusear toggleid igenom att göra så.

Toggleid i scenario är förbjudet, t.ex om man stormar ett gäng, då rpar man på toggleid för att se var personerna är, de är toggleid abuse. Om jag är t.ex en polis och en kriminell gömmer sig i en buske och jag har toggleid på och rpar då på toggleid och rpar på att personen ligger i busken fast jag egentligen inte ser de om jag inte använde toggleid.

Dv abuse är att man t.ex kör iväg ifrån ett rån sen när man kommer en bit ifrån polisen dvar man sin bil även fast den är hel och sedan börjar springa. Polisen kommer tro att bilen har åkt iväg men egentligen har nån dvat den för att inte förlora scenariot. Samma om man e en polis t.ex och de är ett rån och man dvar de kriminellas bil när de är inne i affären/banken.

Din Servervakt ansökan har nekats. Tråd låst och flyttad till Servervakt Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka