Accepterad Fille.1 | Ban Överklagan [William07]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fille.1

Välkänd Medlem
Meddelanden
2,388
Reaction score
125
Ban-referens
fivem-motor-402 — FiveM, Utgår 2026-03-11
Anledning: Ej angivet
Visa på portalen →

Berätta vad som hände Det som hände var att jag åkte på en "prio" där mina vänner/gängmedlemmar jagade en person som vi har krig med och då blev de några få "skottlossningar" där vi hoppade in och ut ur bilen ett fåtal gånger och jag antar att William07 speccade detta då han tillkallade oss till support efter scenariot och drog in alla våra kriminell roller samt bannade oss.

Tar du ansvar för det du blev bannad för? Absolut, jag gjorde fel. Jag har aldrig gjort något sådant tidigare och jag kommer inte att göra om det heller.

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag har lärt mig att man inte ska hoppa in & ut ur bilen och skjuta flera gånger utan att man väntar tills man får ETT bra tillfälle att hoppa ut och då kan man hoppa ut och skjuta.

Varför ska vi ge dig en till chans? Jag tycker jag kan få en ny chans då jag aldrig har gjort detta tidigare och jag kommer inte att göra om det heller så jag hoppas väll att du kan lita på det jag säger.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka