- Meddelanden
- 2,388
- Reaction score
- 125
Ban-referens
fivem-motor-477 — FiveM, Utgår 2026-03-11
Anledning: krockar i 100km utan att rpa på de
Visa på portalen →
Berätta vad som hände Ja vi gjorde då en shoot on sight på ett gäng som vi har ett stort krig med och efter det så blev de en skottlossning där vi lyckades "bena" bossen i vendetta, jag lyfter då upp honom och tänker köra därifrån varpå en i mitt gäng råkar stå i vägen så jag råkar nudda hans bil i 40km/h, dock så hände knappt något med varken hans eller min bil så jag skulle inte kalla det krock men ja. Sen var de väll inte mer än de, blev tillkallad till support några timmar senare men jag personligen hade kunnat tyckt att de kunde ha räckt med en muntlig varning eftersom jag inte tycker att det var någon direkt "krock".
Tar du ansvar för det du blev bannad för? Det är väll klart jag gör, sen som sagt så kan jag tycka att det hade räckt med en muntlig varning då jag inte tycker det var en så grov "krock" som man kan se på mitt klipp.
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Att kanske rpa mer på /me, men jag sa aj osv ingame. Sen tänkte jag inte så mycket på det i just den stunden då det var väldigt mycket som hände. Sen personligen tyckte inte jag att de var en sån big deal. Såg värre ut på hans klipp än vad det gjorde på mitt.
Varför ska vi ge dig en till chans? Jag har aldrig varit bannad för något sånt här tidigare, sen så tycker jag också personligen att en muntlig varning hade varit bättre för detta ärende då det inte var en stor krock direkt. Men jag respekterar ditt beslut iallafall men jag hoppas att jag kan få unban iallafall.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja
Senast ändrad: