Accepterad Fille.1 | Ban Överklagan [j.vi0]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fille.1

Välkänd Medlem
Meddelanden
2,388
Reaction score
125
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198843828457/

Ditt Hex-ID: steam:110000134aa18e9

Vad är din discord tagg? Fille.1

Vem var det som bannade dig? J.Vi0

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-11-15 012031.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att jag blev bannad pga att jag sköt en person som vi har krig med som körde i en bil.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja vi hade åkt runt i gs och egentligen i hela staden i kanske 1 timma om inte mer och jagat dessa röda/gula/gröna bilar som vi har krig emot, men vi har aldrig riktigt fått något bra läge till att försöka kidnappa någon. Sen jagar vi då kanske 4-5 röda kartellen och denna gula bilen från Morvani då, sedan när jag får ett bra tillfälle så hoppar jag ut ur bilen och ENDAST riktar mot dem och inte skjuter överhuvudtaget och då kör alla iväg såklart som alla gör hela tiden, sedan åker vi då därifrån och då följer denna gula bilen efter oss fortfarande och efter han jagat oss i ungefär 30 sekunder då efter att ja riktat så möter vi på en kille från Yakuza som börjar skjuta mot dom i kartellen bilen och då väljer jag att hoppa ut o rikta på denna killen som kört efter oss ganska länge men då väljer han att köra så då skjuter jag honom. Och jag skulle säga att detta är felaktigt då jag riktat mot dem tidigare samt att han fortfarande följer efter oss efter att jag gjort det sedan när jag riktar på han under en skottlossning så väljer han att bara åka.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag personligen tycker det är felaktigt både för att jag anser att det var en pågående skottlossning och varför jag anser att det var en pågående skottlossning är för att 20 meter framför oss skjuter en kille från Yakuza och Kartellen mot varandra, så då väljer jag att försöka ta min chans till att hoppa ut och rikta mot denna killen för att försöka kidnappa honom och jag säger till honom "hoppa ut ur bilen" vilket man hör i hans klipp också. Men han väljer då att åka iväg såklart och då valde jag att skjuta honom då jag anser att det var en pågående skottlossning då, samt att jag riktat mot dessa ungefär 30 sekunder innan detta skedde. Hans klipp var också endast 11 sekunder långt så man ser verkligen INGENTING från hans klipp men jag har klipp på 5 minuter som bevisar allt detta som jag påstår har hänt. Som sagt så fortsatte han att åka efter/jaga oss även fast jag hoppat ut o ENDAST riktat mot dem (inte skjutit). Så då tycker jag han får skylla sig själv om han tar den risken att köra efter oss då vi var 4 i min bil o han åkte runt ensam. Speciellt när han fortsätter åka efter oss in till en skottlossning, då valde jag helt enkelt att försöka ta rätt tillfälle till att hoppa ut, jag hade ju såklart hoppats på att han skulle stanna och hoppa ur bilen så jag kunde kidnappa honom men han valde att köra ifrån när ja rikta på honom såklart...

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja det har jag, jag har blivit bannad typ 3-4 gånger tror jag med denna bannen jag fick igår. Sedan så har jag 1 P-ban sedan tidigare men den är FELAKTIGT placerad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte skjutit, ev att ha skjutit däcken eller inte skjutit alls antar jag. Men jag valde att skjuta med tanke på att jag ansåg att det var en pågående skottlossning men tanke på att dom sköt 30 meter bort från oss och jag riktade på honom först och sa till honom att hoppa ut men han valde ändå att köra så då tycker jag att han får skylla sig själv.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja!

Har du läst våra regler? Ja, Såklart!

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja!

Senast ändrad:
Vill även tilläga att klippet som han skickat in och hoppat support för är 11 sekunder långt, och vad jag vet så ska det vara minst 30 sek särskilt vid sånna här tillfällen.

Detta är ett fint ex på "Brist På Social Rp" som du inte följer, Utveckla gärna dina scenarion istället för att bara avsluta dem med en avrättning. Fanns fler klipps/synvinklar från scenariot där ETT av dessa klipps var 10 sekunder som du syftar på.

Din ban överklagan har accepterats.
Tråd låst och flyttad till Överklagningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka