Accepterad FilleđŸ» | Chef-jobb ansökan [S1monx]

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fille...

Icke Medlem
Meddelanden
299
Reaction score
3
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Bahamas

Vad heter du IRL? Filip

Vad heter du pÄ discord? Fille#1861

Hur gammal Àr du? 14/08

Hur lÀnge har du spelat pÄ Unive? Sedan februari

Hur rollspelar du pÄ servern? Med i gÀng

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla bahamas Ät det bÀttre och mer aktivare. Jag Àr boss i en maffia och jag siktar pÄ att öka arbetskraften pÄ bahamas och anstÀlld de i mitt gÀng som kan klara av att jobba dÀr. Jag tror att mitt gÀng kommer göra bahamas till de bÀttre och vi kommer utveckla det under lÄng tid framöver. Mitt mÄl Àr att ha en fest i veckan som man har irl pÄ krogar. Jag anser att mitt gÀngs och bahamas rp kommer bli mycket bÀttre. Jag kommer aktivt jobba pÄ bahamas rykte genom staden, jag vill att ryktet ska vara att bahamas Àr roligt och aktivt. Jag kommer fÄ in mÄnga till verksamheten som jag anser Àr bra pÄ rp och helt enkelt kan frÄgorna, om de har dessa tvÄ sakerna Àr de vÀlkommna in till företaget. Det Àr inte bara jag som kommer utveckla jag har ju anstÀllda ocksÄ, jag kommer ta kritik och förslag pÄ hur bahamas kan bli bÀttre och bÀttre genom tiden jag Àr Àgare. Jag kommer ta dessa förslag och se om de Àr möjliga ÄtgÀrder ifall det Àr det sÄ utför jag dem. Jag kommer att sparka dem som Àr inaktiva och anstÀlla nya personer sÄ att aktiviteten ökar och inte minskar. Jag kommer för att utöka rpn och den sociala rpn kommer jag hitta samarbeten med företag och anordna större fester.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Mina erfarenheter Àr stora inom chef rollen dÄ jag Àr boss över detta gÀng nu och vet hur man beter sig bossigt men ÀndÄ lugn. Jag har Àven varit chef pÄ marja-lisas och vet hur discorden och allt fungerar, jag vet ocksÄ hur man anstÀller folk och hur man kollar om personen Àr rimlig att ta in i jobbet. Jag vet hur man ska bete sig som chef för att man ska vara en bra chef, du ska vara lugn och förstÄelig mot alla dina kollegor och kunder. Jag vet att du ska ta kritik och förslag för som chef fÄr du bÄda och det fÄr man tÄla. Jag kommer ta Ät mig kritik och göra sÄ att de blir bÀttre. NÀr man anstÀller folk sÄ ska man alltid vara lugn och ha en lugn ton annars blir de nervösa och vissa fÄr inte fram alla ord de vill fÄ fram, och dÄ missar du en som jobbar vÀldigt bra men bara inte fÄr fram ord. Jag kommer inte neka den som tar intervju direkt om personen har fel pÄ en frÄga eller tvÄ, jag kommer dÄ lÀra personen saker sÄ att jag kan anstÀlla personen.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne frÄn:
MÄndag: 16:00-22:30 eller 23
Tisdag: 16:00-22:30 eller 23
Onsdag: 16:00-22:30 eller 23
Torsdag 14:30-22:30 eller 23
Fredag: 14:30-00:02 eller mer
Lördag:10:00-00:02 eller mer
Söndag: 10:00-23

Skulle du fortsÀtta och spela pÄ serven ifall du inte blir chef? Absolut

Spelar du för tillfÀllet pÄ nÄgon annan server Àn Unive? Nope

Har du lÀst vÄra Regler? Japp

Status