Nekad FilleđŸ» | Chef-jobb ansökan [AO]

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fille...

Icke Medlem
Meddelanden
299
Reaction score
3
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Qpark

Vad heter du IRL? Filip

Vad heter du pÄ discord? Fille#0002

Hur gammal Àr du? 14 irl 26 ig

Hur mÄnga timmar har du pÄ Fivem? Ca 500-600 (det stÄr typ 200 men har mer) det Àr buggat pÄ ngt sÀtt.

Varför vill du just bli chef pÄ det jobbet? Jag vill bli chef pÄ qpark dÄ jag anser att qpark Àr ganska inaktiva och att jag vill se en stor utveckling inom företaget. Jag vill att alla som jobbar pÄ qpark ska trivas pÄ sitt jobb och att det Àr en bra arbetsmiljö att jobba i. Jag vill vara den som driver qpark framÄt och vara den som Àr dÀr i utvecklingen Ät det goda. Jag vill bli qpark chef dÀrför att jag anser att jag Àr mogen och har tÄlamodet att vara chef och ta det stora ansvaret. Jag anser att jag Àr den som kan göra qpark större och fÄ yrket att vÀxa drastiskt. Jag kommer ta stort ansvar att mina kollegor inte blir slagna och misshandlade i tjÀnst, detta kommer jag drastiskt minska pÄ tro mig. Jag kommer göra qpark till ett större yrke pÄ unive och fixa sÄ att qpark fÄr ett stabilt och bra rykte. Jag gillar rp och lyssnar ofta pÄ vad andra har att sÀga, sÄ jag kommer ta tips frÄn arbetare och sedan förhoppningsvis fylla deras krav.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har inga större erfarenheter inom just qpark jobbet men jag vet hur man rpar som qpark anstÀlld och jag har varit chef pÄ ett annat yrke innan. Jag vet hur man tar ansvar som chef och vet hur man ska bete sig för att man ska bli omtyckt och fÄ företaget att drivas framÄt och utvecklas. Jag vet alla krav som man ska uppfylla för att bli anstÀlld pÄ qpark. Jag vet vad som behöver utvecklas inom alla jobb nÀr jag börjar första dagen dÀr tack vare mina erfarenheter. Jag vet att som chef ska man vara tydlig och ha förstÄelse för andra kollegor. En chef ska ha diciplin och veta hur man ska agera i situationer. Jag Àr bra pÄ att hitta lösningar och jag kommer med stor sannolikhet klara av alla utmaningar jag som chef stÀlls mot.

Berskiv din karaktÀr? Min karaktÀr heter Filip Karlsson han Àr 26 Är gammal och han föddes den 14 juni i göteborg. Filip Karlsson har haft en ganska fredfull uppvÀxt med tvÄ normala förÀldrar och en katt och ett snyggt hus. Filip började skolan nÀr han var 6 Är som alla andra. Fast en dag i 4:an skulle allt förÀndras. Hans mamma var med i en hemsk olycka som skulle förÀndra hela familjens liv. Mamman var med i en bilolycka och blev förlamad frÄn nacken och ner. Hon hade tur sa doktorerna. Filip var vÀldigt ledsen under denna period dÄ han inte kunde vÀnja sig med den nya miljön hemma. De var tvungna att flytta dÄ pappan inte kunde jobba och hÄlla uppe hushÄllet. 5 Är gÄr och Filip har bott i nya huset i 1 Är. Han hade börjat vÀnja sig vid den nya miljön hemma, just dÄ sÄ dog Smilla som dÄ Àr kattten. Han gick in i en form av depression och blev vÀldigt ledsen en period. Filip hade alltid velat vara polis. Han började plugga och kom in pÄ polishögskolan. Han pluggade klart och blev polis. Filip jobbade hos polisen ett tag men kÀnner att det inte var det rÀtta ÀndÄ. Han ansöker nu om att bli chef över qpark och hÄller tummarna att han gör bra ifrÄn sig.

Hur ofta kommer du vara inne? PĂ„ discord 15h | ig 10h per dag

Skulle du fortsÀtta och spela pÄ serven ifall du inte blir chef? Absolut.

Spelar du för tillfÀllet pÄ nÄgon annan server Àn Unive? Nope

Har du lÀst vÄra Regler? Japp

Senast Àndrad:
+ Rep bra skriven, verkar kunnig inom jobbet och vill fixa Qpark igen.

Vidare till muntlig intervju! Du har 48h pÄ dig, vi skriver ut nÀr vi tar.

Chef finns redan, tyvÀrr nekad

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka