Nekad FilleđŸ» | Ansökan till Staff [320]

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fille...

Icke Medlem
Meddelanden
299
Reaction score
3
Vad Àr ditt namn i verkligheten? Filip

Ditt discordnamn: Fille#0002

Ange ditt födelsedatum 14 Juni 2008

Varför ska just du bli staff? Jag ska bli staff eftersom att jag Àr en driven person av mig och Àr riktigt sugen pÄ att bli staff. Jag vill vara staff dÄ jag kÀnner att jag vill ta nÀsta steg pÄ unive. Jag tycker att staff Àr kul dÄ jag har varit staff innan. Det jag gillade mest dÄ var att specca olika scenarion och lÀsa reports.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jag som person Àr ödmjuk och gillar att hjÀlpa personer som behöver hjÀlp i sin vardag. Jag kÀnner att jag Àr mogen nog att ta det steget att bli staff dÄ man som staff finns för att hjÀlpa personer. Jag riktar mig mest till de som precis har börjat spela pÄ unive, de Àr de som ofta behöver hjÀlp med olika kommandon och andra saker som Àr rp relaterat. Jag kommer utförligt och tydligt förklara allt som de vill ha svar pÄ.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jag som staff vill ocksÄ öka aktiviteten i support och don support för att jag ser att folk kan sitta dÀr jÀttelÀnge utan hjÀlp. Jag kommer aldrig skynda pÄ ett Àrende bara för att jag tycker det Àr trÄkigt eller att jag har saker att göra, jag ska ge alla en Àrlig chans för att fÄ den hjÀlp de behöver.

Jag vill ocksÄ bli staff dÄ jag alltid har sett upp till staff sÄ lÀnge jag har spelat pÄ unive. Jag har alltid viljat vara staff men inte vÄgat skriva ansökan förens i juni. Jag var staff dÄ sen blev jag demotad utan anledning. Jag har bÀttrat mig och vet misstag och kommer inte göra nÄgra misstag. Anledningen till att jag vill bli staff Àr att jag har tröttnat lite pÄ rp och vill satsa pÄ sÄ att andra kan göra roliga scenarion pÄ ett bra sÀtt. Jag Àr inte sÄ noga med att jag ska göra roliga scenarion jag vill mer vara den som hjÀlper folk i support och i scenarion. Jag vill vara staff dÄ jag Àr aktiv pÄ unive och i discorden. Jag Àr bra inom discord servrar och har Àgt eller varit mod pÄ mÄnga servrar.(inte fivem discordservrar) Jag tycker det Àr riktigt kul att jobba med discord och forumet och vill dÀrför bli staff dÄ det Àr mycket discord och forum. Jag vill bli staff för att jag anser att jag rpar bra och vill att folk ska ta lÀrdomar av mig och rpa som mig.

Hur lÀnge kan du vara aktiv pÄ servern varje dag? Under sommaren kommer jag vara aktiv frÄn 10-01 pÄ datorn varje dag 0ch frÄn 10-03 pÄ discord varje dag.

PÄ vardagar i skolan Àr tiderna frÄn 16-23 varje dag.

Hur lÀnge har du spelat pÄ Unive? Jag har spelat pÄ servern i 5 mÄnader men wl i 4 mÄnader.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har tidigare erfarenheter som staff dÄ jag var staff i början av juni 2022. Jag var en vanlig staff som speccade ofta. Jag har vÀldigt stora erfarenheter inom kommands och kan vÀldigt mÄnga. Jag vet det mesta inom staff som att t.ex ge roller och hur man ska hantera vissa saker. Jag hade samma inriktning dÄ inom staff som nu fast jag har lite bÀttre nu. Jag har de erfarenheter att jag vet att supporten behövs utvecklas och lite andra saker. Jag vet tankesÀttet man som staff ska ha och hur man ska bete sig.

Jag har mycket kunskaper inom alla staff omrÄden sÄsom don,krim och support ansvarig. Jag skulle sÀga att mina kunskaper har utvecklats under tiden jag inte har varit staff. Jag har haft vÀnner som har gÄtt och blivit staff. De har dÄ berÀttat saker som jag har tagit lÀrdomar av.

Donations ansvarig: Som donations ansvarig har du ett stort ansvar. Det ansvaret Àr att fÄ in alla peds,klÀder och bilar som folk importerar in. Du har dÄ hand om pengarna och ser till att unive fÄr pengarna. Detta Àr ett stort ansvar dÄ donationer hÄller uppe servern och gör den sÄ bra.

Kriminell-ansvarig: Som krim ansvarig sÄ kollar du och speccar olika krim scenarion nÀr du Àr ig. Du tar sedan hand om olika Àrenden i krim discorden sÄsom indragna krim eller varningar. Du ska som kriminell ansvarig inte vara partisk och lyssna frÄn allas perspektiv. Du tar dÄ med andra inom krim omrÄdet ett beslut om personen ska fÄ varning eller indragen krim.

Support ansvarig: Du sitter i support och hjÀlper folk som behöver hjÀlp av en kunnig och duktig staff. Jag sjÀlv vill som sagt utveckla support men en sak som i dagslÀget inte gÄr att utveckla Àr hur snÀlla och vÀlkomnande alla staff Àr. Som support ansvarig möter du sÄklart mycket utmaningar du fÄr ta hand om allt frÄn regelbrott till icke medlemmar som frÄgar olika frÄgor. Du ska alltid ha samma bemötande oavsett roller i dc.

Jobb-ansvarig: Detta Àr det jag absolut helst vill bli, jag gillar att lÀsa igenom ansökningar och att ta intervjuer. Jag kommer vara en stor aktiv staff inom den avdelningen om jag blir staff. Jag vet hur man ska agera och vad man ska söka efter i en ansökan till t.ex chefs jobb. Jag har som sagt ett gott bemötande mot alla och skulle passa bra som jobb ansvarig.

rp ansvarig: NÀr jag var staff förut var jag detta. Jag tycker att det roligaste inom rp ansvarig Àr att specca eller ta medlemskaps intervjuer. Jag gillar att se nya saker i vardagen, nÀr du speccar ser du nya scenarion du aldrig trott var möjligt innan. Och i intervjuer möter du nya mÀnniskor som Àr nervösa men glada att fÄ ta sin intervju och förhoppningsvis bli medlem pÄ en fin server som unive.

Servervakts ansvarig: Just nu Àr det mÄnga servervakts ansökningar, jag som servervakts ansvarig hade tagit intervjuer och fyllt i sv listan om ni har en nuförtiden. Jag Àr sjÀlv servervakt och vet hur en servervakt ska agera och vara nÀr hen rpar.

Vilka omrÄden i staff teamet Àr du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb

Finns det nÄgot omrÄde utifrÄn de ovanstÄende som du inte Àr beredd att jobba inom? Jag kan jobba inom vad som helst dÀr det behövs personer. Jag skulle sÀga att mina kunskaper Àr sÄ bra inom alla omrÄden skulle jag sÀga. Jag skulle helst vilja vara jobb och support ansvarig eftersom det sticker ut mest för mig och kÀnns roligast. Jag gillade att vara rp ansvarig dÄ jag tog mycket hand om nya medlemmar och intervjuer, men det roligaste och mest lÀrorika var att specca. Jag tyckte att det var vÀldigt kul.

Senast Àndrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka