Inaktuell FilleđŸ» | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fille...

Icke Medlem
Meddelanden
299
Reaction score
3
Vad Àr ditt namn i verkligheten? Filip

Vad heter du pÄ discord? Fille#1861

Vad Àr ditt hexid? 1100001426c3b21

Ange ditt födelsedatum 14 Juni 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som verkligen fick mig att ansöka till medlemskaps ansvarig var mest att jag kÀnde att jag vill vara en större del i communityts framtida utveckling. Jag vill vara med och bygga upp commynityt med mÄnga nya spelare sÄ att vi blir en större gemenskap hÀr pÄ servern som rpar tillsammans. Jag kÀnner och vet om mÄnga som Àr medlemskaps ansvariga och de kÀnner att de Àr kul och att man borde ansöka om man kÀnner att man kan och har tiden. Jag ansöker ocksÄ för att jag vill testa nÄgot nytt som jag vet Àr roligt. Jag har sjÀlv varit staff innan och pÄ min första dag tog jag lite medlemskaps intervjuer, jag tyckte om det och jag vill göra det varje dag som medlemskaps ansvarig. Jag anser att jag har tiden och orken att bli just medlemskaps ansvarig. Jag vill ge alla som inte Àr medlemmar pÄ servern en chans att komma in i vÄrat underbara community och fÄ sÄ mÄnga framtida rpare som möjligt.

Varför ska vi vÀlja dig som Medlemskap Ansvarig? Ni ska vÀlja just mig eftersom att jag kan ta ansvaret som en medlemskaps ansvarig ska kunna göra. Jag har alltid en lugn ton och har bra tÄlamod och vÀntar in personerna som ska ta intervju. Jag har erfarenheter inom staffjobbet och att just ta medlemskaps ansökningar. Ni ska vÀlja mig för att jag kommer utföra mitt jobb sÄ bra det gÄr i minsta detalj och inte slarva det minsta. Jag passar som detta eftersom att jag alltid hÄller en lugn ton och lÄter den andra personen i intervjun prata utförligt utan att jag ska börja stressa fram svar ur personen. Jag kommer vara vÀldigt aktiv pÄ helgerna och efter skolan. Jag kommer svara pÄ ansökningar pÄ forumet i skolan men inte ta nÄgra intervjuer i skolan i första fall. Jag Àr erfaren inom detta omrÄde och vet hur man ska bete sig bland mÀnniskor pÄ bÀsta möjliga sÀtt.

Hur tycker du att man ska bemöta andra mÀnniskor? Jag gÄr alltid efter en "gylleneregel" och det Àr att du ska behandla folk som du vill bli behandlad, med detta menar jag att du ska tÀnka pÄ dig sjÀlv nÀr du tog din medlemskaps intervju och tÀnka hur du kÀnde dig dÄ. MÄnga tÀnker dÄ att man var nervös och adrenalinet var i alla delar av kroppen. NÀr man tar intervju för att bli vad som helst egentligen sÄ vill du att den andra personen ska vara lugn och sansad. Detta Àr exakt hur jag kommer vara, jag kommer inte avbryta eller nÄgot liknande.

Hur skulle du vilja pÄverkan betydelsen med att vara Medlem pÄ Unive? Jag att medlems rollen ska vara speciellt att Ästadkomma och att folk blir vÀldigt glada nÀr de fÄr rollen om de presterat bra. Jag vill att folk verkligen ska vilja bli medlemmar och inte gÄ runt och vara icke medlemmar. Jag vill verkligen uppmana folk att det Àr roligare att rpa som medlem Àn icke medlem. Jag vill att unive en dag Àr fri frÄn icke medlemmar och bara folk som Àr medlemmar och rpar bra.

Vilka krav anser du att de som Àr Medlem pÄ Unive ska ha? Jag anser att en medlem ska kunna majoriteten av reglerna men det gör inget om en person inte vet nÄgon regel. Jag kommer dÄ uppmana personen att lÀsa om regeln pÄ forumet och skicka lÀnk. Jag vill att som medlem att man ska kunna göra scenarion och utföra dem seriöst och med sÄ hög rp nivÄ som möjligt tills scenariot Àr över. Jag vill att medlemmar ska ha denna förmÄgan i sig. Om de kan göra detta bra sÄ blir de perfekta rpare pÄ unive. Med detta kommer ju lite trÀning ocksÄ sÄklart, nÀr de blir medlemmar fÄr de öva upp sin rp förmÄga och hitta ett eget sÀtt hur personen lÀr sig bÀst. Detta Àr konsten med rp.

Vad för ansvar kÀnner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Mitt ansvar som medlemskaps ansvarig Àr att det kommer in fler medlemmar in till servern och bygger upp communityt med nya och bra rpare. Jag har ett förtroende frÄn 320 att göra mitt jobb utförligt och bra sÄ att unive fortsÀtter med uppbygget av communityt. Detta förtroende som man har som medlemskaps ansvarig Àr ett ansvar man mÄste leva upp till. Jag har ett stort ansvar att jag varje dag ska lÀsa ansökningar och ta intervjuer, detta Àr nÄgot som jag kommer lyda till 100% och göra med glÀdje.

Hur ser din aktivitetet ut? MÄndag: 16:00-22:30 eller 23 Tisdag: 16:00-22:30 eller 23 Onsdag: 16:00-22:30 eller 23 Torsdag 14:30-22:30 eller 23 Fredag: 14:30-00:02 eller mer Lördag:10:00-00:02 eller mer Söndag: 10:00-23

Ifall du spelar pÄ en annan server, vilken server Àr det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig Àr du beredd att sluta spela dÀr dÄ? Jag spelar inte pÄ nÄgon annan server kommer aldrig göra och har ej gjort det heller!

Finns det nÄgot annat som du skulle vilja berÀtta för oss? Inte i nulÀget!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka