Nekad Filizzy | Medlem ansökning [Albin08101111]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Filizzy

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jag heter Filip Vacic

Vad är ditt discord namn? Min visnings namn är Filizzy

Vad är ditt födelsedatum? 7 September 2010

Berätta om din karaktär. Jag heter Filip är 13 år.
Min bakgrund är att jag är född i Sverige men mina föräldrar i Montenegro.
Mina känslor är tex oftast är jag nyfiken och lugn Assa blir inte lätt arg.
Mina intressen är tex att spela spel som gta5 gå till gymmet och träna.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag skulle hels vilja vara en kriminel i rollspelen för att jag har kört mycket vanliga gta5 förr som gör att jag inte tex vill jobba eller något sånt i själva rpen då.
Assa jag menar att jag tycker det är roligt att tex rymma från polisen i spelet när jag har gjort ett uppdrag.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela i motpartens vinst betyder att när man är i ett scenario så ska man spela så att bådda vinner scenariot och inte bara du eller bara han.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Tex COPBAIT det innebär att man försöker få uppmärksamheten av en polis som man inte får göra och tex RDM=Random Death Match som innebär att man attackerar/slår folk av ingen andledning som man också får icke göra i spelen.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Nej jag har ingen erfarenhet inom rollspel på grund av att detta är min första gång jag kör rollspel.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Assa inte direkt kanske att jag kommer lydda reglerna i rollspelet.

Jag skulle vilja lägga till en sak om Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär också att båda ska ha det roligt i scenariot

Nekad. Utveckla din karaktärsbeskrivning. Du kan ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka