Accepterad Filiri | Medlem ansökning [mrpondanski]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Filiri

Medlem
Meddelanden
265
Reaction score
14
Vad är ditt namn i verkligheten? Philip

Vad är ditt discord namn? Filiri

Vad är ditt födelsedatum? 19 Juli 1997

Berätta om din karaktär. Abdi, 36 år och uppväxt i slummen. Abdi härstammar från ett okänt Balkan-land där har redan vid tidig ålder levde som kriminell. Det tog inte lång tid för Abdi och hans kompisar att bilda ett mindre "gäng" som involverade mycket knarkhandel och brott. Våld och knark är inget nytt för Abdi. När Abdi var 17 år så flydde han och hans kompisar från hemlandet då deras rykte hos polisen och andra kriminella gäng började bli för stort. Abdi valde att leva efter ett nytt efternamn i Sverige (Tidigare Mustovic) för att slippa att hans tidigare liv skulle följa efter honom. Hans nya liv i Sverige blev fort väldigt likt hans tidigare liv i hemlandet då brist av pengar var en faktor och det enda liv han kände till var det kriminella. Abdi och hans kompisar gick fort tillbaka till sitt gamla liv av kriminalitet och våld. Abdigillar snabba bilar, pengar, droger, makt, brudar och rap-musik.
Abdi ogillar golare utan polare och snuten

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag själv tycker RP är som roligast när det blir längre och seriösare scenarion. Det är mitt mål med att bidra till servern. Jag vill att fler ska vara med att bygga scenario roliga och seriösa scenario som många kan komma ihåg som ett bra minne och skratta åt. Hoppas att kunna bygga Unive till en ännu bättre server tillsammans med alla andra som vill spela här!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Allt handlar inte alltid om att vinna i ett scenario, Kan man skapa ett längre och bättre scenario trots man förlorar det är det mycket mer värt för alla.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM = Random death match, Vilket betyder att man inte dödar någon utan anledning. VDM = Vehicle Death Match, Man får inte ta hjälp av fordon för att döda någon Powergaming= Ramlar du ner från ett högre berg är det orimligt att du kan springa som ingeting. du måste rpa på skador.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Har spelat länge på unive, varit helper osv men blev bannad av en fd helper som förlorat sina roller så får inte tillbaka mina roller så får väl söka på nytt? :DD

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Tillbaka