Nekad FIlipzzzzzzzzzz | Medlem ansökning [Scorzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

FIlipzzzzzzzzzz

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Vad är ditt discord namn? layl331

Vad är ditt födelsedatum? 25 Mars 2026

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Benzo Andersson

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? social, snabb, snäll, - sprallig och ständigt ute på nya uppdrag.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Namn: Benzo Andersson Ålder: 18 år Bakgrund: Benzo Andersson är uppvuxen i en liten stad i Finland. Han har alltid varit en rastlös person som haft svårt att sitta still och följa regler. I skolan gick det sådär – inte för att han var dum, utan för att han tröttnade snabbt och hellre ville tjäna egna pengar. Redan som 15-åring började han fixa småjobb åt folk, som att sälja vidare saker, laga mopeder och hjälpa till där det behövdes. Han lärde sig tidigt hur man klarar sig själv och hur man snackar med olika typer av människor. Med tiden började han hänga med fel personer och hamnade i mindre problem, inget stort men tillräckligt för att han skulle känna att han behövde en nystart. När han fyllde 18 bestämde han sig för att flytta till Sverige och staden “Unive”. Där vill han bygga upp ett nytt liv, tjäna pengar på ett smart sätt och försöka hålla sig på rätt sida – även om det ibland är frestande att ta genvägar som t.ex den kriminella vägen. Framtidsplaner är att skaffa jobb, utbildning, en inkomst. En

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med rolig och engagerande RP genom min karaktär Benzo Andersson. Han är en social och skön person som ofta skämtar och skapar liv i situationer, vilket kan göra RP:n mer underhållande för andra spelare. Samtidigt försöker jag alltid hålla RP:n seriös när det behövs och följa serverns regler.
Jag bryter aldrig regler, ALDRIG. Det är hemskt, en mardröm att bryta någons regler.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att jag inte alltid ska spela för att vinna, t.ex jag blir rånad men jag vägrar ta upp mina händer (då bryter jag även mot fearrp, att jag inte värnar om mitt liv). Men jag ska ändå kunna förlora ett scenario, och inte alltid spela för min egen vinning.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej!

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Powergaming, Metagaming, - säg till om ni vill jag ska förklara dom! Jag är väldigt kunnig i vad alla regler är och står för !!

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att jag är väldigt omtänksam och en snäll kille, och att jag hade gjort stor skillnad på unive som medborgare - Lovar.

Nekad.
Anledning: Din text är skriven av AI.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka