Accepterad FIlipzzzzzzzzzz | Medlem ansökning [Robinbus]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

FIlipzzzzzzzzzz

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198016180159/

Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Vad är ditt discord namn? Flipz#7230

Vad är ditt födelsedatum? 31 Juli 2007

Berätta om din karaktär. Hej mitt namn är FIlip och jag e 22 år gammal med en ljuslivlig ton i rösten. Just nu så jobbar jag på subway och försöker spara pengar till en bil. Jag cyklar till jobbet varenda dag klockan 7 på morgonen och avslutar jobbet 7 på kvällen. Min släkt är den jag spenderar mest tid på fritiden med men också mina kompisar som jag har roligt med och festar oftast mycket med. Jag har brunt hår och blåa ögon o en ljus hudfärg. Min mamma heter Sofia och min pappa heter Andreas.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på unive för att jag tycker det är väldigt kul att spela på den här servern. Jag har ett flertals kompisar jag oftast brukar spela med och jag tycker det är ett schysst och roligt community att spela på. Jag är en bra rp spelare och jag vet hur man ska bete sig samt uppföra sig till en viss del när man spelar på en sånhär rp server.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bete mig proffsligt och på ett bra rp sätt som gör att flera spelare kan ta lärdom av mina ord samt lära ut till andra personer hur man ska rpa på unive.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Så att ens partner inte far illa till och så man skyddar den och gör så att han inte förlorar

Hur hittade du Unive? Igenom att en kompis tipsade mig om servern.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka