- Meddelanden
- 335
- Reaction score
- 18
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199121881274/
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip
Vad är ditt discord namn? hmu_gurkan #0882
Vad är ditt födelsedatum? 25 Augusti 2005
Berätta om din karaktär. namnet är gustav gustavsson han hade en ganska bar uppväxt med sin mamma medans hans pappa satt i fängelse. Han är 21år gammal och är en glad och sprallig person hans hobby är bilar och han gillar även sport han har bot i staden i några dagar nu och han trivs väldigt bra. han har jobbat på postnord och mekonomen tidigare i sin andra stad, Han är en kille med bra arbetskraft.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill bli medlem för att få en större del av rollspelet och kunna utveckla mig mer i rollspelet. också för att kunna få bättre jobb och få en bättre framtid med min karaktär.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? jag älskar själva nivån på rollspelat av alla andra och hur verkligt det verkligen känns när man spelar på just unive. Och själva comunityt är underbart.
Hur hittade du Unive? jag älskar att spela som en karaktär och har också provat många andra servrar men har inte gillat själva statistiken på deras rollspel. så en dag så frågade jag en kompis och han tipsa om just unive och jag testa och gillade den.
Vad har du för mål med ditt rollspel? att kunna bli så bra på rollspel som möjligt. och med min själva karaktär är det att kunna göra ett så bra jobb som möjligt och tjäna bra med pengar.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? att kunna bli så bra som möjligt med mitt rollspel och att träffa nya vänner.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? ja det är några servrar
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip
Vad är ditt discord namn? hmu_gurkan #0882
Vad är ditt födelsedatum? 25 Augusti 2005
Berätta om din karaktär. namnet är gustav gustavsson han hade en ganska bar uppväxt med sin mamma medans hans pappa satt i fängelse. Han är 21år gammal och är en glad och sprallig person hans hobby är bilar och han gillar även sport han har bot i staden i några dagar nu och han trivs väldigt bra. han har jobbat på postnord och mekonomen tidigare i sin andra stad, Han är en kille med bra arbetskraft.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill bli medlem för att få en större del av rollspelet och kunna utveckla mig mer i rollspelet. också för att kunna få bättre jobb och få en bättre framtid med min karaktär.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? jag älskar själva nivån på rollspelat av alla andra och hur verkligt det verkligen känns när man spelar på just unive. Och själva comunityt är underbart.
Hur hittade du Unive? jag älskar att spela som en karaktär och har också provat många andra servrar men har inte gillat själva statistiken på deras rollspel. så en dag så frågade jag en kompis och han tipsa om just unive och jag testa och gillade den.
Vad har du för mål med ditt rollspel? att kunna bli så bra på rollspel som möjligt. och med min själva karaktär är det att kunna göra ett så bra jobb som möjligt och tjäna bra med pengar.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? att kunna bli så bra som möjligt med mitt rollspel och att träffa nya vänner.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? ja det är några servrar