Accepterad filipwonk1 | Ban överklagan[zekjie]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Phelep420

Icke Medlem
Meddelanden
335
Reaction score
18
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199121881274/

Ditt Hex-ID: 1100001453CD8BA

Vad är din discord tagg? hmu_gurkan#0882

Vem var det som bannade dig? indiantech

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? powergaming samt suntförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? de va så här att jag är med i ett gäng på servern och jag gick direkt till närmaste garage för att hämta min bil men den var inte i garaget så jag tryckte på "M" och kollade fall jag hade nåt fordon ute i staden och då åg jag att de fanns en av vår gäng bil 200m ifrån mig och jag gick mot den och den stod precis utanför sjukhus dörrarna och de va därför jag blev bannad för suntförnuft för att man inte ska parkera utanför dörrarna på sjukhuset men grejen va den att de inte ens va jag som hade parkerat den där. sen powergaming och de va när jag åkte där ifrån kom det en bil och körde rakt in i mig och jag rp:a på de men typ 10 sek efter så skrev han ooc att de va dsync och att jag inte skulle rp:a på de så jag drog därifrån och efter typ 1 minut efter blev jag bannad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. typ samma som jag skrev där uppe. Jag spawna söderut och hamnade på torget jag gick till närmsta garage och kolla fall min bil va där men de var den inte så jag tryckte på "M" och kollade fall de fanns nåt annat fordon jag hade ute i staden och de fanns de uppe vid sjukhuset så jag drog ditt och hämta den men den stod jätte nära dörrarna in och nästan blocerrade dörren så jag förstår ändå staffsen och de är en självklar ban, bara de att de missuppfattades för de var inte jag som hade parkerat den där.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. asså jag skulle kalla de för ett missförstånd för jag tog den bilen men staffsen kunde aldrig veta att de inte var jag som parkera den där så jag förstår de och de där med powergaming så kan ni kolla logsen tror till och med att jag har klipp på de men jag skriver denna ban överklagan på min vänns dator då min e urkopplad för jag har flyttat.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. de varförsta minuterna när jag spelade och en för streamsnipe vet ej fall de va streamsnipe eller inte men ni kan bedöma de själva file:///C:/Users/Filip/Downloads/ban.mp4

nu kanske ni undrar hur jag fick tag i länken när jag nyss sa att jag inte har min dator men jag tog den länken från en tidigare ban överklagan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat åka voi eller ringa nån som jag kände ig och fråga fall dom kunnde hämta mig. och så hade jag kunnat fortsätta rp:a på dsync:en.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att jag ska fortsätta på en dsync för dsyncar finns inte i verkligheten och jag hade kunnat göra de till ett senario av de hela.

och så hade jag kunnat skriva till nån ig fall de hade typ kunnat hämta mig istället för att ta den bilen vid sjukhuset.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? absolut.

Ditt ban överklagande har godkänts.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Ditt hex hittad dock inte, du får dubbelkolla det

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka