Nekad filipskoog09 | Ban Överklagan [Merov]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

filipskoog09

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/akita1122/

Ditt Hex-ID: 1100001138b77b0

Vad är din discord tagg? wizzy9545

Vem var det som bannade dig? cindyfisk

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-11-27 174036.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det var för att jag loota och att det hände nån bugg

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag lootade vilket va dumt av mej men sen precis efter det så var det folk som råna mej och tog med mej till et ställe men när jag satt i bilen så blev jag spawnad helt från ingenstans till polisen jag vet att de var fel att loota men jag tkr inte jag kan bli bannad för clogg eftersom jag gjorde de inte med meningen. men de va ändå dumt att loota.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Tycker att de ska va en ban men inte för clogg men absolut en ban för lootning.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har haft några felbanns innan men jag har tagit de bansen med sunt och förnuft och vänta ut de men eftersom de nu är en p ban

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte loota nästa gång och jag ber om ursäkt för de.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte loota

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? JA de gör jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka