Accepterad filipsigi | Medlem ansökning [R4inbowtail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

filipsigi

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip Sigfrinius

Vad är ditt discord namn? Filipsigi

Vad är ditt födelsedatum? 7 Februari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär herer Kalle Ek. Han är 00:a och är rätt så lugn och hetsar väldigt sällan upp sig. Kalle är inte den mest laglydiga på servern. Kalle gillar att få lite extra spänning när han begår små brott. Kalle gillar verkligen sina bilar och har en stor passion för att styla och göra sina bilar fina. När han får mer pengar ska han köpa sig en fin volvo som han kan åka på bilträffar med.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag tror att jag kan bidra på många sätt till serverns RP bland annat till bilträffar som jag kan åka på och kaske hosta om et tag men även att jag kommer att skaffa ett jobb som troligtvis har med fordorn att göra. Villket är en viktig del till servern att det finns folk som kan hjälpa till med alla företagen som finns.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det som menas med det är att man inte alltid ska spela för sin egen vinning, att det ska vara kul för alla att spea. Alltså att man inte bara ska spela för sig själv att man kanske iblan tillåter polisen att ta dig så att alla har det kul på servern.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst reglerna några exempel är att inte använda fordonb som vapen. Värna om sitt liv i livshotande situationer och att man inte kommer ihåg saker från det att man dött.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Nej är ganska så ny till rollspen men tycker att det är kul på unive.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? är online rätt så mycket och tycker det är kul med rp

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka