Nekad filipsigi | Medlem ansökning [R4inbowtail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

filipsigi

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip Sigfrinius

Vad är ditt discord namn? Filipsigi

Vad är ditt födelsedatum? 7 Februari 2007

Berätta om din karaktär. Kalle Ek är en 24 år gammal kille med ganska så kort stubin men ändå trevlig. Kalle Gillar att leva på gränsen av lagen och att glida runt i sin bil.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en rolig tid påp servern och jag är sugen att bli medlen för att kunna uppleva rp på en ny nivå.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att alla i cenariot ska kunna ha kul även om man förlorar eller inte. till exempel ska man inte bli sur om polisen tar en i en biljakt och iblan ska man kanske spela för att någon annan ska vinna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst reglerna några exempel är att inte använda fordonb som vapen. Värna om sitt liv i livshotande situationer och att man inte kommer ihåg saker från det att man dött.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Nej är ganska så ny till rollspen men tycker att det är kul på unive.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? är online rätt så mycket och tycker det är kul med rp

Nekad.
Anledning:
Utveckla ALLTING!
När det kommer till "Berätta om din karaktär" så vill vi se: Namn, Efternamn, Ålder, Bakgrund, Känslor, Intressen & Framtidsplaner!

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka