Nekad filipselin | Medlem ansökning [!Sp0ky_" + RecLxss]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

filipselin

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Vad är ditt discord namn? filipselin

Vad är ditt födelsedatum? 5 Oktober 2007

Berätta om din karaktär. Bert min karaktär heter Bert Svensson. Bert e en väldigt lugn person som inte tycker om att hetsa och bråka och sånt. Han vill för det mesta vara vän med alla samt tycker ej om att bråka. När Bert gick i skolan så va han om tyckt av nästan alla just för att han va så lugn. Han va på nästan alla lektioner som liten. Det rulla på och sånt i typ 4 år... Men när Bert började 8:an så hände något han börja skita att va i skolan och han gick igenom en djup depression som gjorde så han lämna sina bra vänner och gick till dåliga vänner som bara ville utnyttja "Bert" och jag tänkte ej mig för så jag lyssna på dem och gjorde nästan allt dem sa... Det började lugnt i början men med tiden så blev allt bara grövre och grövre. Bert blev tagen av polisen för första gången vid 15 års åldern och då blev han tagen för narkotika brott. Han klara sig bra med en böter + en fotboja i 2 år. Så Bert tog en paus från det kriminella i 3 år. Så började han med brott som t.ex hus rån/misshandel/kniv. Han blev tyvärr tagen igen när han va 21 år gammal, Då han fick 3 år i fängelse. I fängelset blev han rätt om tyckt av polis samt andra på fängelset så han fick straff rea med 6 månader. Så nu har han bara 10 månader kvar inlåst. Efter mycket svett och tårar så blev äntligen släppt efter 3 års fängelse. Idag e Bert 25 år gammal och har inte gjort något brott sedan dess

Vad kan du bidra med till serverns RP? Om jag får chansen att spela på Unive, så lovar jag att bidra med massvis av positivitet och roliga upplevelser. Jag är en social och trevlig person som älskar att prata med andra spelare och skapa roliga och minnesvärda rollspelsscenarion. Jag är fast besluten att erbjuda en enastående och engagerad nivå av rollspel. Jag kommer att dyka djupt in i min karaktär och sträva efter att skapa en fantastisk rollspelsupplevelse för alla som befinner sig i spelvärlden runtomkring mig. En rolig rp som gör att andra känner sig trygga och har en bra stund runt om mig. Jag kommer allmämt se till att folk som utför regel brott kommer få ban genom att jag hoppar support. Att rpa som att det är på riktigt är något som jag allmänt gör hela tiden.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? de ska vara rolig från båda sidor och man behöver inte bara vinna för att de ska vara roligt för dig men även för den andra.

Ett exempel kan vara att om man är i ett snut jag och man har en bil som är mycket snabbare en polisens bil så kan man sakta ner lite så polisen har en chans att ta dig och ha lite roligt med.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Metagaming/ att ta till sig info som karäkteren inte vet om till exempel att ta info från discord och veta det ig på din karäktar. Suntförnuft är att man ska göra saker man hade kunnat göra irl eller någon hade kunnat göra irl. Powergaming är när man gör omänskliga saker till exempel kör upp för ett berg i 250 med en lambo.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag. Jag har spelat fivem i snart 2 år

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad, har inte tagit intervju på 48 timmar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka