Accepterad Bert Skarblad | Medlem ansökning [Snake]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bert Skarblad

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Felix

Vad är ditt discord namn? kingdom_of_jerusalem

Vad är ditt födelsedatum? 5 Juli 2008

Berätta om din karaktär. Bert Skarblad föddes i en liten stad i Sverige, där han växte upp med sin ensamstående mamma och två yngre syskon. Från en tidig ålder visade Bert intresse för mekanik och teknik. Han tillbringade många timmar i garaget med att plocka isär och sätta ihop gamla motorer och cyklar. Som tonåring drömde han om att bli en bilmekaniker, men livet tog en annan vändning.
Efter att ha avslutat gymnasiet kände Bert att han ville se mer av världen. Han packade sin väska och flyttade till Unive, där han blev fascinerad av stadens livliga kultur och den råa energin i gatan. Bert började jobba på en liten bilverkstad, där han snabbt blev känd för sina kunskaper och sin problemlösningsförmåga. Hans dröm var att en dag öppna sin egen verkstad och bli en del av stadens bilkultur. nu är han arbetslös och letar efter något att känna sig tryggt med att jobba som

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är entusiastisk över att ansluta mig till servern och bidra med min karaktär, Bert Skarblad. Jag har en djup förståelse för hur man bygger en engagerande och trovärdig RP-upplevelse, och jag ser fram emot att dela med mig av mina intressen och färdigheter. jag har förut varit en del av flera rp krävande servrar där jag fått lära mig allt om rp, jag har nu fokuserat på rp i 3 år och ser fram imot en ny upplevelse här på unive

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Detta menas att inte bara en person ska givas vinsten av scenariot i vissa stunder. och att man medvetet ger den andra parten, person eller personen chansen att delta i ett scenario där han eller hon kan få vinnst av att delta över huvud taget, om till exempel jag som tjuv rånar en butik kan jag då tänka mig att bli fångad av polisen för att bidra till rpn på polisens sida

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM- random death match, att inte döda någon utan anledning. VDM veichle death match man får ej döda genom att köra på folk med fordon

Har du någon erfarenhet inom rollspel? japp 3 år!

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka