Nekad FilipRP2009 | Medlem ansökning [Lukas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

FilipRP2009

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip chylinski

Vad är ditt discord namn? filip_chylinski

Vad är ditt födelsedatum? 04 26 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Stefan Eriksson, 03 07 2002.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Irriterad, glad och lojal.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Stefan Eriksson är född i Sverige 7e mars 2002. Stefan tänker att vara en kriminel och langa. Mina föreldrar är från Sverige och de är skilda. När Stefan var 10 var hans brorsa Sven en kriminel och stack från polisen hela tiden, så man kan säga att Stefans barndom var ganska hård, men sen så flyttade han in till staden, där hans liv förändrades. Han har jobbat inom postnord branshen i några år, men den senaste tiden har han dragit sig in i den kriminella världen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till ett mycket socialt RP eftersom jag har bra enfarenhet när det gäller roll-spel, tycker mycket om att vara social och interegera med andra spelare.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Om någon rånar dig så ska du vara realistisk och låta honom råna dig, eftersom han har en pistol. Och viktigt att man värnar för sitt liv.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, en gång så cyklade jag och hoppade samtidigt, men det jag inte visste var att jag bröt reglerna eftersom det vissades att vara en glitch där man kunde cykla snabbare det jag lärde mig var att jag inte ska prova nya saker som kan vara emot reglerna därför lärde jag mig noggranare reglerna.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? 1. Man får inte Random-death- match (man måste då alltså ha en anledning till varför man döda någon) 2. Man får inte försöka att få polisens uppmerksamhet. t.e.x Genom att typ drifta eller göra nånting olagligt för att få deras uppmerksamhet är mot reglerna.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej.

Senast ändrad:
Hej

!Jag vill att du utvecklar frågan:Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario?

Du har 24h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas. Besvara detta meddelandet när du gjort de.

Nekad

Anledning:
Inte kompletterat din ansökan i tid.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka