Accepterad Filiposterdahl | Medlem ansökning [kenzo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Filiposterdahl

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198168746719/

Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Vad är ditt discord namn? OSTFIL#0484

Vad är ditt födelsedatum? 3 Oktober 2004

Berätta om din karaktär. Nu ska jag berätta min karaktärs historia. Min uppväxt var bra, Jag hade en rik familj. När jag var liten så var jag väldigt populär i skolan och hade många vänner. Men när jag började på gymnasiet så tappade jag kontakten med de flesta av mina vänner. När jag fyllde 18 så slutade jag gymnasiet och hade inget jobb. Så en av mina vänner sa att jag behövde skaffa ett jobb. det tog mig ett tag att fatta att mitt liv började falla ihop. Ungefär två månader senare hade jag tagit tag i mitt liv och började jobba på ICA, jag hade en medelinkomst men jag trivdes ändå, Det jobbet passade perfekt! Det känns bra att kunna hjälpa folk. Lite snabb info om mig. Jag heter Sven-Erik Karim och är uppväxt i Stockholm och är 19 år alltså 02:a. Men jag har det väldigt svårt och lita på folk eftersom jag vet att det finns folk som bara är dina vänner för att utnyttja dig. Därför är jag väldigt försiktig om vilka jag umgås med.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem eftersom jag har spelat på servern ett tag och känner vid det här laget att det finns mer saker att utforska när man är just medlem än inte. Jag tror att jag kan bidra med väldigt bra rp på servern.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Har spelat på den ett tag och tycker att det är en väldigt rolig server att spela på och vill gärna utforska staden som medlem också.

Hur hittade du Unive? Hörde om servern av några kompisar för väldigt länge sen när denna servern fortfarande hade namnet "Multistaden" och har spelat på den ganska aktivt sen dess.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill få väldigt roliga scenarion när jag rpar och vill få ett roligt jobb inom bilar eftersom jag har väldigt stort bil intresse, dessutom vill jag lära mig hur man rpar ännu bättre för att få ännu bättre och roliga scenarion.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Tillföra väldigt bra med rp, få lära känna massor med nya personer och bli en väldigt intressant karaktär på Unive.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, spelade halvt på Bernadotte för väldigt länge sen, men efter den blev nerlagd hittade jag Unive(Hette Multistaden då)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka